• Brikken

ÄD på KS/Huddinge tråd 6

Hej!

Vi var också andra mottagarpar och fick 6 ägg varav 5 (!!!) befruktades, 4 blev TOPP ägg varav det ena sattes in och de andra 3 frös ner. Vad jag förstår så är det inte antalet ägg som är det viktiga utan kvaliten. Vårt resultat var visst väldigt bra om jag förstpd det rätt.

Är idag på ruvningsdag 10 och är trött, har svullna & ömma bröst - sen om det beror på alla hormoner som jag tar eller om det är tecken på att det fastnat vet vi om 6 dagar!

Lycka till imorgon och sen på onsdag!

• Brikken

Villsågärna: önskar dig all lycka till när det snart blir er tur igen och denna gång som första mottagarpar, måtte det bli en massa guldägg!

För mig som är ny i er tråd så är det skönt att se allt stöd och hopp ni ger varandra.
    Jag har till och från känt mig så ensam och inte vetat om någon/några som faktiskt lyckats med ÄD...
    För mig var IVF aldrig ett alternativ, och när jag läser en del av era långa historier är jag glad att det blev ÄD med en gång - hoppas nu bara att det lyckas :) Vi har försökt få barn i 2.5 år men det är faktiskt mindre än 1 år sen vi ställdes i kö. Anledningen till att det gått så fort för oss är mina 2 underbara vänner som donerat till några av er därute så vi fick komma längre fram i kön.

• Brikken

Var ute och åt middag igår, inget smakade bra, fisken som var dyr och tjusig smakade havsbotten och chokladmoussen bara växte i munnen...men sambon åt glatt upp min också.. Nu är det andra gången som jag inte kan äta choklad och jag mår illa jag bara tänker på choklad!? Helt galet jag som verkligen brukar gilla det!!

2 dygn kvar sen vet jag! Hoppas nu bara att jag inte är skengravid av hormonbehandling och önsketänkande :)

• Brikken

Tack för välkomnandet hit till tråden  :)

Svar på tråden ÄD på KS/Huddinge tråd 6