ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Ville bara berätta att jag med har gjort en ÄD på huddinge(är evigt tacksam) och om 21 dagar är det BF el så blir jag igångsatt den 27.
Ville bara berätta att jag med har gjort en ÄD på huddinge(är evigt tacksam) och om 21 dagar är det BF el så blir jag igångsatt den 27.
Ville bara uppdatera Er lite har ju BF om 2 dagar MEN inget har hänt än... Å i morgon är det dax för spec MVC agn min igångsättning den 27 =D
Lycka till alla som kämpar.
Var ju i dag hos spec MVC. Å det gick väl sisådär.... Lämnade urinprov som visade +1 i äggvita sen kollades blodtrycket. Å det var VÄLDIGT högt 170/100. Så det blev till å lämna blod oxså sen fick jag vänta å vänta å vänta på prov svar. Å dom bekräfta de jag fasade för. Havandeskapsförgiftning. Så dom ville lägga in mej direkt å sätta igång mej. MEN jag böna å bad att få åka hem å hämta alla grejer som egentligen skulle vara med. Då sa läkaren att OK ring förlossningen i morgon den 24 på Fm. Men jag ringde nu ikväll OCH kl 11 blir jag igångsatt direkt. SÅ de positiva är att sonen kommer i morgon HELT säkert. Så när ALLA ni sitter å myser till Kalle Anka med nära å kära så krystar jag ;)
Hallå
Sorry för jag inte har uppdaterat Er... Min igångsättning gick åt pipsvängen... Så det blev akut snitt den 25/12 kl 22.08 föddes sonen Texas. 46cm lång och 2770gr. efter ha vart på BB ngr dagar så har vi nu äntligen kommit hem. Å vi mår bra och försöker få lite rutiner. Han äter mest hela tiden å e en glad liten "skit" =D Kan ännu inte riktigt förstå att jag nu är MAMMA??? Men det är helt underbart å fantastiskt jag bara myser ;)
Massor av kramar till Er alla som kämpar. Åter igen vill jag ge Er hopp eftersom det tog 10 år för mej att få denna skatt jag nu har i min famn.... Ge inte upp det blir Er tur med snarare än ni tror.
Sonen växer så det knakar. Nu väger han över 3kg vilket är grymt mkt då har var såå späd som nyfödd för 3v sen =). Å 2,5cm har han vuxit på längden ;). Amningen har vi gett upp då de blev ett stressmoment för oss båda sen sömnen ja den går sisådär så nu börja de gnissla mellan mej å maken. Lite rutin på det här så löser det sej =D