• NKmamma

ÄD på KS/Huddinge tråd 6

Pricken och Emmy har ni liksom jag setat och tittat på barnen och gråtit och knappt fattat att det är sant? Gjorde det i nästan 2 månader (istort sett dagligen) Det väcker så många minnen när jag läser era inlägg. Nu är ju dottern nästan 2 år bara men iaf

• NKmamma
    plupp06 skrev 2009-11-17 10:30:03 följande:
    Har ni fått reda på donatorns ålder? tänkte på detta med KUB test.
    Min donator var 31. Gjorde KUB-test.
  • NKmamma

Bette: Jösses tisdag är det ju snart. jag hoppas att snittet blir en fin upplevelse och att allt flyter på

• NKmamma
    plupp06 skrev 2009-11-28 22:05:57 följande:
    Bette: Snart är det dags!Angie: Låter inget vidare att bltr inte är ok, men ändå skönt att du är så pass långt gången om du skulle drabbas av havandeskapsförgiftning. Är du sjuksriven nu då? Hoppas allt går bra på måndag för dig.Villsågärna: Har inte beslutat mig angående KUB testet. Har fruktansvärd beslutsångest. Det blir inte bättre av att jag läst studier där kvinnor som blivit gravida genom IVF och ÄD har en ökad risk att visa falskt positiva värden på testet.Emmylou: Ja, vad skulle vi göra utan IKEA och alla deras prylar Pricken: Hoppas verksamhet "mjökcentral" går bra...
    Kanske kan du höra med HS om dom känner till hur många procent som fått falska resultat? Eller nån annan klinik.

Om du skulle göra en ja och nej-lista vad skulle det stå där?
  • NKmamma

Bette hoppas du får sova inatt. Själv la jag mig tidigt för att vara utvilad och det slutade med att jag sov en timme på hela natten.

• NKmamma
    Bette skrev 2009-11-30 22:13:51 följande:
    Jag känner mig inte så trött, men skall snart gå och lägga mig. Skall bädda rent i sängen först, maken får hjälpa mig med det.Bette
    Jag menade att jag bara hade snittet i huvudet och därför inte kunde sova. Hoppas att du slipper dessa tankar och sover. Det behövs. Herregud jag blev totalsnurrig när vi kommit till förberedelserummet och jag skulle byta om. Satte på mig op-rocken och jag tyckte den satt fel men var inte helt säker så jag kände mig tvungen att fråga sambon.(hade satt den bakofram) visade det sig)
  • NKmamma

Jag hoppas allt har gått bra och att ni nu i lugn och ro får lära känna er son (för visst är det en pojke?)

Pricken76 skrev 2009-12-01 19:11:01 följande:
    Hoppas allt gått bra i dag Bette Lill-Pricken mår fin fint, gått upp bra i vikt. Hon sköter sig också bra, så jag har inget att klaga på. Men jag undrar vem som kommit på ordet föräldraledighet? Vad då ledighet???? Jag jobbar hårdare än någonsin, och inte kan jag gå hem från jobbet heller. Det är verkligen ett heltids göra med en bebis. Men det är underbart mysigt också.
    Haha, kanske en pappa? Nej ledighet är det inte, men värt allt såklart.
  • NKmamma

Mådde lite illa på mornarna om jag inte åt nåt och det var allt.

Estra Ja det vore hemskt om du fick en BM som inte inger förtroende. Håller tummarna för att du får en BM som du tycker är bra.

• NKmamma
    anirac1 skrev 2009-12-03 21:52:28 följande:
    Ville bara berätta att jag med har gjort en ÄD på huddinge(är evigt tacksam) och om 21 dagar är det BF el så blir jag igångsatt den 27.
    Grattis vad roligt! Inte långt kvar då alltså.
Svar på tråden ÄD på KS/Huddinge tråd 6