Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Rekommenderad advokat?

Tycker inte man ska behöva lösa vårdnader med advokat finns värre saker liksom än dumma människor som inte är mogna att bestämma sig eller komma överens.

• Anonym (anonym)
    Anonym (RYDS) skrev 2015-07-02 17:07:23 följande:
    Hej, jag har anlitat henne hon är rena mardrömmen/Värdelös, hon hade helt enkelt inte tagit fram mina bevis till rätten, hon gjorde bort sig totalt och dränkte mig med sin inkompetens. JAG VARNAR OCKSÅ ER FÖR THERESE STRÖM. Det är mer ryggrad i en manet än i denna advokat. Brrr!!! 
    PS : känner 3 andra personer som säger samma sak om Therese Ström som Advokat.
    Bevis på vad? du kan väkl aldrig lägga fram bevis mot den andra föräldern om det inte har med vanskötsel eller allvarliga saker att göra, annars är den andra föräldern också förälder då är det ju ni som ska komma fram till barnets bästa och era förutsättningar osv. ??? 
  • Anonym (anonym)

Ta ett foto att ungen kissa i buskarna en dag, för att lämna in och säga man går minsann på toaletten, come on liksom.

• Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-08-11 10:35:28 följande:
    Bevis på vad? du kan väkl aldrig lägga fram bevis mot den andra föräldern om det inte har med vanskötsel eller allvarliga saker att göra, annars är den andra föräldern också förälder då är det ju ni som ska komma fram till barnets bästa och era förutsättningar osv. ??? 
    eller en uppgörelse  sak som religiösa aktiviteter, inte heller sunt flr en unge, kan va ett exempel liksom fysisk och psykisk  misshandel av barn.
Svar på tråden Rekommenderad advokat?