Rekommenderad advokat?
Det ser ut att bli en vårdnadstvist och jag behöver en advokat med erfarenhet av tvister gällande vårdnad och umgänge om små barn. Rekommendationer efterlyses varmt.
Kom igen nu. Vilken advokat i Stockholm är bäst?
Det ser ut att bli en vårdnadstvist och jag behöver en advokat med erfarenhet av tvister gällande vårdnad och umgänge om små barn. Rekommendationer efterlyses varmt.
Kom igen nu. Vilken advokat i Stockholm är bäst?
Det finns alla möjliga advokater i den här junglen,
Det bästa är att du ringer till advokatsamfundet och får några namn och fråga om advokaten har anmärkningar på sig, dem brukar läsa upp om det finns.
Sen får du googla på nätet deras namn och se om det finsn skrivet på nätet.
Du kan också kolla på tingsrätten i almän data ang advokatens mål, hur många mål advokaten vann och vad dem handlade om,
Du ska ha klart för dig vad du vill när du träffar din advokat .
Lycka till och ge dig tid att vila det blir tuft och jobbigt i tvisten.Bra tips ordna barnvakt för onädiga samtal.
Som sagt rekommendationer av advokater ni använt och varit nöjda med mottages tacksamt.
hur gamla är barnen? vem bor kvar i ursprungliga bostaden?
Brohage advokatbyrå på Lidingö kan jag varmt rekomendera!
www.brohage.se/
Ylva Brohage är super duktig, hon köper inte skitsnack och snyfthistorier.
Hon är grym på att förhandla!
Jag hade Michael Fischbein fr Jurist huset under några år då jag hade en lång och utdragen tvist där pappan aldrig ville ge sig.
Jag kan rekomendera honom varmt.!
Advokat Gunilla Olsson är jätteduktig och bra att ha att göra med! Jag och flera av mina bekanta är jättenöjda med hennes arbete.
Advokat Maarit Eriksson egen firma sedan 25 år tillbaka inom just familjerätt.Är nöjd med henne.
Hej!
Jag varnar för advokat therese ström i gamla stan i sthlm. Mer ryggradslös person får man leta efter.
Hon driver sina vårdnadsmål efter en mall och tänker aldrig på barnets bästa. Se om om hon är motbudets ombud! Anmäl henne då hon bryter mot de etiska reglerna el far med direkt osanning, vilket är väldigt vanligt. Lycka till!
Advokat Therese Ström utger sig för att vara en bra person, är gratis rådgivare på Makalösa föräldrar etc. Men hon är totalt samvetslös och följer inte de regler som finns. Akta er!
Hej!
Jag varnar för advokat therese ström i gamla stan i sthlm. Mer ryggradslös person får man leta efter.
Hon driver sina vårdnadsmål efter en mall och tänker aldrig på barnets bästa. Se om om hon är motbudets ombud! Anmäl henne då hon bryter mot de etiska reglerna el far med direkt osanning, vilket är väldigt vanligt. Lycka till!
Tycker inte man ska behöva lösa vårdnader med advokat finns värre saker liksom än dumma människor som inte är mogna att bestämma sig eller komma överens.
Ta ett foto att ungen kissa i buskarna en dag, för att lämna in och säga man går minsann på toaletten, come on liksom.