Inlägg från: Hej hopp i blåbärsskogen |Visa alla inlägg
  • Hej hopp i blåbärsskogen

Blev precis ensamstående pappa

Min erfarenhet är att när tjejer gör slut så är de, förutsatt att det inte finns underliggande orsaker som är tämligen extrema, synnerligen svåra att få tillbaka. Tjejer är liksom lite mera kalla av sig när de inte vill ha en längre.

• Hej hopp i blåbärsskogen

Singel Pappan skrev 2009-11-07 09:42:01 följande:

Hejsan!! Jag vet precis vad du går genom och mitt råd är gå vidare jag om någon vet att det är svårt men det lönar sig i regel i längden! Jag råka ut för liknande maj 08 friade min fd till mig och vi gifte oss den 7 juni 08 allt var bra i början innan hon började med lögner om olika saker. Tiden gick och vi fick det bättre vi gick även igenom ett antal missfall! Under våren återvände vi till min hemstad och hon var gravid och allt var bra vi var även på ultraljud den 2 juli och vi längta efter bäbisen! 2 Dagar senare var jag och hämta en bil och kom hem då hade hon dragit och tagit rubbet och låter bli och svara med mera 4 veckor senare fick jag även veta att hon förfalskat mitt namn på skillsmässo handlingar med mera! Jag har valt att gå vidare trotts att hon är gravid med "mitt" andra barn observera hu heter det att hon inte vet om det är mitt då hon påstår att hon blivit våldtagen med men i alla papper har hon satt mitt namn! hon ska ha den 30 nov! så ett gott råd gå vidare
    Vafan är det för jävla djur till fruntimmer? Helvete vad upprörd jag blir. Hoppas allt funkar bra för dig.
Svar på tråden Blev precis ensamstående pappa