Inlägg från: Tildaaa |Visa alla inlägg
  • Tildaaa

Min katt dog igår

Jag måste säga att jag vet hur det känns, och jag menar det verkligen. Jag miste min lilla bästis igår kl 16.00, en onsdag. Värsta dagen i mitt liv. Han blev 16 år, visserligen gammal men jag hade inte väntat mig detta, att tvingas avliva honom. Han var ju sjuk och det var det bästa för honom. Hans tid var inne och pga hans död är jag deprimerad hela tiden, klump i magen och har bokstavligt talat ont i magen för att saknaden är så stor. Han fanns vid mig hela tiden, han blev bara någon månad äldre än mig alltså. Det gör så ont. Sörj den tid du behöver. Döden är en del av livet och detta är inte första gången jag mist en liten kisse. Jag kom så småningom över det efter misten för första katten som vi var tvungna att avliva å jag insåg mer och mer att det var enda utvägen för att slippa få se katten lida. Att lida och ha ont och dessutom få massa mediciner (i mitt fall) är inte ett kattliv. Hoppas du mår bättre snart :) katterna trivs bra i katthimlen nu :') att köpa en ny katt är ett alternativ. Jag gjorde det och hon och den mellersta katten som fortfarande är kvar betyder mkt för mig, trots att de inte är samma katt som innan.

Svar på tråden Min katt dog igår