Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Min katt dog igår

beklagar :(

• Anonym

Jag hade en katt precis som du beskriver, han var min vän, vi pratade också med varandra, vi gjorde allt tillsammans, nu är det lite mer än 2 år sen jag fick lov att avliva på grund av njursvikt. Vi fick 10 år, och innan det fick jag 7 med hans mamma.

Jag skaffade en ny ganska snart efter avlivningen, och jag skulle kunna svära på att det är min gaffe som går igen, kattungen är en nästan identisk kopia till utseende, och är lika pratig och social. Samt att när jag idmärkte den nya så fick han samma nästan exakt samma id-nummer så när som en siffra extra.

Jag är inte vidskeplig eller så, men det var något som drog mig till den katten, jag körde ganska långt för att köpa den, och alla egenskaper som är så lika. Det känns som det inte kan vara en slump.

• Anonym

Förstår din sorg. Jag har både katt och hund, de är allt jag har, min enda familj. Älskar dom jättemycket och har haft dom i så många år. Jag börjar alltid gråta när jag läser såna här trådar för jag vet hur ont det kommer göra när jag sitter i samma sits om ett par år, när någon av mina älsklingar kommer dö. Det går inte att ersätta dom heller, de har ju sin egen lilla personlighet.

• Anonym

Jag beklagar sorgen ts. Jag vet precis hur jobbigt det är att förlora ett djur. Ta den tid du behöver och sörj och sen en dag kanske du är redo igen att söka upp ett katthem och ge en hemlös katt ett värdigt liv med mycket kärlek.

• Anonym

Beklagar så jättemycket. Vet hur jobbigt du har det. Hade en hund för några år sen och att mista sin kamrat är något av det svåraste som finns. Är man dessutom ensam i familjen blir det säkert ännu värre. Jag hade ju man och barn som fanns där med mig.
    Kram :)

Svar på tråden Min katt dog igår