Inlägg från: Taggtroden |Visa alla inlägg
  • Taggtroden

NO POO, vi fortsätter tvätta utan schampo

Jag köper mina oljor på Coop och ICA och på hälsokosten. Använder olivolja, solrosolja, jojobaolja, tistelolja och ricinolja.

Det där med schampoo- abstinens har jag aldrig råkat ut för, inte heller att håret inte blir rent så jag har tyvärr inga tips :(

• Taggtroden

Angående flottigt hår efter ÄCV- skölj så kan jag säga att de första gångerna jag sköljde med ÄCV blev mitt hår jätteflottigt! Jag har ingen aning om varför. Det gjorde att jag sköljde inte efteråt på nästan ett år, men sen provade jag igen och började med varannan gång och till slut så gick det till sig... :)

• Taggtroden

Ja mitt hår är rena drömmen nu jämfört med innan, jag kunde knappat ha utsläppt hår vintertid för det var alltid statiskt! Så skönt att kunna visa upp sitt långa hår under hela året nu :)

• Taggtroden

Muffinstönt - kolla kommunens hemsida! Där brukar det stå!

• Taggtroden

Någon som har fler roliga recept sparade på duschkräm eller annat kul man kan göra till dusch och bad? *letar julklappstips till mammas man som älskar att bada*

• Taggtroden

Åh tack!!

Tar gärna emot fler tips om någon har!

• Taggtroden

Väldigt gärna!! Jag har varit jättedålig på att spara recept som lagts upp här :/

• Taggtroden

Wow! Rena julafton för mig här redan! Stort tack!!

• Taggtroden

Tack för tipset Muffin!

Jag har ju den här boken man får från Crearome också, där finns en del recept...
    Pratade just med syrran och hon ska komma hit nån dag så ska vi blanda på tillsammans!

• Taggtroden

Haha ja jag förstod att du läste fel, men det gör inget

Svar på tråden NO POO, vi fortsätter tvätta utan schampo