Bengalen: Vi ska till RMC för avslutande samtal den 11/11 och då träffa två läkare som vi aldrig träffat tidigare, detta efter önskemål från oss eftersom två olika läkare sagt två olika saker, den ena att det inte är lönt att använda mina egna ägg längre och en att vi absolut inte behöver en äggdonation. Känns tufft och oroväckande att få så helt skilda synpunkter för det sätter oss i en mycket svår situation. Men för oss känns det viktigast att välja en fortsatt behandling som vi tror på och med tanke på våra dåliga utfall med befruktningen och mognaden på mina ägg känns äggdonation som en bra lösning. Har ni haft ert avslutande samtal ännu och har de då hänvisat er till Riga för en eventuell äggdonation?
Rödluvan71: Tack för detta, betyder mycket att veta att ha ngn att fråga om det är något särskilt... och frågor finns det gott om. Jag förstår precis hur du menar med att orken inte finns emellanåt och detta tror jag vi alla på denna tråden har full förståelse för, är en oerhört tuff process.