Ägg insatt nu
mrseightball skrev 2009-11-04 17:42:18 följande:
Ville bara skriva att grav.testet jag gjorde själv i måndags visade: gravid i v.2-3 (aldrig gjort sånt test innan). Bl.provet som togs igår fick jag svar på idag och det var positivt med höga hormonvärden! :)) Seglar på moln! 8 års väntan... Nu håller jag tummarna att det går bra hela vägen!Kram på er alla! Önkar alla samma lycka som jag känner nu!
Grattis till plusset! Själv fick jag första positivta testet för några veckor sedan efter 9 års barnlöshet. Känns fortfarande overkligt. Jag hade inga som helst symptom under första 3 veckorna, ingen värk i magen, inga ömma bröst, så var helt säkert att det skulle bli minus på stickan. Först 4 veckor efter insättningen började jag bli märkligt hungrig hela tiden och var tvungen att äta mer än normalt för att hålla blodsockret uppe och brösten började ömma. Under vecka 6 började illamåendet och fortsätter fortfarande, under hela dagen, jobbigt, men försöker att inte klaga, och se illamåendet som ngt positivt:) Gjorde VUL på vecka 7 och såg det lilla hjärtat att slå, magiskt!