• Maria68

Ägg insatt nu

Någon mer som nyss fått ägg insatt ? Fick igår ett fyrdelat insatt. Har aldrig varit i denna situation förut.Eftersom våra försök blivit avbrutna tidigare.Vill gärna få lite info.

• Svar på tråden Ägg insatt nu
  • Maria68

Hej! Vad kul.Ska du testa den 13 med? Jo tar progesteron vag. x3 och femanest 2x2.Har du fått några råd ang.detta. eller ska man helt bara fortsätta som vanligt med allt? De nämnde inget om sex eller så heller.Inga förhållningsorder! Du då? Hade ingen aning om när det fäster....känner mig lite novis nu.har inte velat tänka för mycket på detta.Blir jobbigt då.Kram

• Maria68

wow vad spännande.3 nov är ju snart! Får jag spända och ömma bröst då...kan jag också tro jag är gravid. Jag är ju i klimakteriet och har inte haft svullna bröst på läääänge. känner inget än....håller tummarna för dig ! kram

• Maria68

har nästan tappat räkningen......minns inte om det är 4 eller 5 år.Hade ju från förra hösten inte räknat med mer hjälp från ferten.De sa då det var vår enda och sista chans.Då blev inga ägg till oss.ja det är 5 år sen jag tog ut spiralen.Dröjde ju ett tag innan vi kom till ferten. Då var jag 36 år.....och i klimakteriet.Fast det blev konstaterat först efter icsi.Detta är första HELA försöket vi gjort. Jag vet jag KAN inbilla mig vad som helst.Men kan inte ens tänka mig få + på gravtest.Hoppas bara väldigt mycket. Kram

• Maria68

Haha...Tack ståsha! Jag är inte den oroliga typen men...tycker det verkar konstigt om de flesta fått direktiv ..vi inga haha.Vissa saker förstår man ju. Jag har ju 3 barn sen tidigare,,,men när man var ung var allt mer enkelt och man behövde inte fundera på saker.Tack för dina lugnande ord.Känns som du är en människa med fötterna på jorden.Kram

• Maria68

Grattis mrseightball ! 8 år ! wow vilken lycka.Beundrar er verkligen som orkar försöka så länge. Lycka till ! Kramar

• Maria68

Bette: Tycker det är bra att du tänker dig för.Tycker vissa inlägg knappast är stöttande.Mer uppskrämmande.Även om du försöker ge information..... Du förstår säkert att vi är många här som oroar oss för saker ändå.Då behöver man inte få felaktig info och bli orolig för det.Jag blir ledsen när du skriver sånt i min tråd. Vet man så gärna vill hjälpa andra men jag har börjat skriva inlägg typ 50 ggr och tagit bort när jag läst för det känns som det kan bli fel.

Därför väljer man här på fl vilka man lyssnar på.Även om detta är ett öppet forum tycker jag man respekterar varandras trådar. Men snälla ....tänk dig för innan du skriver om allt du vet.

• Maria68

Mrseightball : vad gulligt kolla efter mitt resultat ! Jag tjuvtestade ju redan i måndags...hihi och plussade ! Wow jag har även plussat med klinikens test idag. UL 7 / 12

Hur mår du ? Kram

• Maria68

erres tjej : Håller med ! Sen är det ju så att ju längre tid man försökt och med åldern och ens chanser kvar.... kan man inte låta bli tänka på allt. Man vill ju inte riskera något.....och så blir man ju bara orolig. Lycka till med ruvningen ! kram

• Maria68

mrseightball : Tråkigt och ledsamt.....tyvär inte så roligt här heller.....vaknade i onsdags med smärtor i magen.Som kramper.Hade blödit med.Sen har allt lugnat sig men känner mig tom och känner inte som förut. tror jag fått missfall med. Inte Mycket som kommit ut men det behöver ju inte vara så.......är nu mittemellan igen...hopp och förtvivlan. vet inte hur man orkar...ska ta nytt test om någon dag. Många kramar !!!!!

• Maria68

Estra : tack för inlägg. Jag vet man kan plussa länge , även vid missfall. Men dr sa jag skulle ta för det kan vara neg också.Antar det kan bli svagare med... jag ska få göra vul om fortsatt pos. test. Nästa vecka ! .....Jo man vet ju allt det där med blödningar osv....det som känns mest oroväckande är ju att jag inte känner grav. aktivitet eller tydliga symtom längre....känner mig bara TOM. väntan väntan väntan...jämt denna väntan och oro. men som sagt , det är ju våran signatur i livet. Försöker hålla mig neutral, känslomäsigt. Men är rastlös och svårt ta sig för något. Kram

• Maria68

Hej MissMaple !! Ja det är jobbigt att inte veta. Idag har jag känt aktivitet i magen igen...mer hoppfull men också lite orolig. har lite ont emellanåt men bara svag molvärk. Ingen mer blödning. de har ju sagt det är så tidigt så det är svårt konstatera något. jag är ju bara i 5+5 idag. Blir vul nästa vecka. Bara hålla tummarna . Tack ! kram kram

• Maria68

Missmaple: de sa att vid + och forsatt blödning skulle de kunna kolla denna vecka. Vi ska höras vidare. Är ju orolig att börja blöda igen. Tar vag. där bak....hihi....så de ska väl inte störa så mycket . Kände igår och idag att jag kände mig "kladdig". När jag torkat mig är det lite färgat.Ljust ljust brunt. ytterst lite. usch ja jobbigt inte veta hur läget är.....Bara hålla tummarna. Kram kram

Svar på tråden Ägg insatt nu