• pennanjenna

Är bakterier anledningen?

vinterbebis12 skrev 2009-10-28 08:22:50 följande:
    Intressant! Har du mer info? Vad heter bakterien? Vad får du för medecin? Vilken läkare går du nu till? Jag är på jakt efter ny läkare i Stockholm nämligen.
    jag undrar oxo vad bakterien heter! vi har precis börjat med utredning, och min läkare hade hittat förhöjda värden på nåt hos mig...kanske kan va nån sån där bakterie som är orsaken till det? vill fråga henne om hon känner till den..
  • pennanjenna
    Jondin skrev 2009-10-28 09:08:08 följande:
    Jag ska fråga henne mer nästa gång jag ska dit! Hon finns i Sundsvall, på en privat klinik, Dr. Ondrasek. Ska väl dit igen om ett par veckor skulle jag tro. Just nu får jag fyra läkemedel. Flagyl morgon och kväll, Doxyferm mitt på dagen, samt en vaginalkräm som heter dalacin under natten, och när dalacinet är slut ska jag ta en vaginaltablett som hette canesten. Värsta häxblandningen ;) Min sambo äter flagyl och doxyferm eftersom det är en partnerbehandling och bakterierna kan överföras mellan varandra.
    ok, tack! ska fråga min läkare, hon lär ju känna igen medicinerna å vad de används mot. hon är nån slags forskare på sunderby sjukhus i luleå...så hon borde ha koll. :P
Svar på tråden Är bakterier anledningen?