• Lolalee

Konstiga kombinationer- gott/äckligt!

här möts vi och diskuterar våra konstiga kombinationer gällande mat eller godis!
    är det gott eller äckligt?? jag har hört om folk som tex: äter sina kokta ägg med socker istlt för salt och har senap på nudlar och makaroner och blandar ner glass i ett glas cokacola.. vad är DIN konstiga kombination??
    personligen tycker jag det är jättegott med falukorvs bitar som man breder sån OBOY GEGGA på, äta lakrids och samtidigt som man dricker mjölk och blandat cokacola och rödvin!! MUMS!!

• Svar på tråden Konstiga kombinationer- gott/äckligt!
  • Exelle

Min son äter mackor med nutella och salami
    Min man kan ha ägg och marmelad på mackan samtidigt
    Min dotter vill ha majonäs på spaghettin

Inte konstigt att man inte vet vad man ska lag för mat

• Bam

Macka med stark ost och sylt av nåt slag. Mums.

Sometimes when i´m alone i google myself.
  • anitra2012

Min gamla kollega har lingonsylt på pizza (kommer inte vilken sort hon brukar beställa). :)

• Tullemi

Jag hade en arbetskamrat som sa att det RÄTTA sättet att äta pizza var att ringla ketchup över den. "Så gör man överallt, det är bara i Sverige som man inte gör så", sa han. Jag har en känsla av att han har lite fel där

• MissSindra

Knaper stekt bacon med citron på och sen doppa i ketchup :) Surt, salt och sött skitgott:)

• anitra2012

Glömde skriva till om min morbrors fru... Hon har ketchup till allt hon äter (har hon fortfarande).. finns de som har vägrat ta fram det till henne, för de tycker inte det passa pga fina middagar osv.
    Min mamma sa alltid till henne, " är inte jag som ska äta det, så varsågod".

• Challe N

Ha ha shit vilka skumma grejer folk äter! Ska ha tjejmiddag imorgon, tänkte testa rotfrukter i ugnen med vit choklad på. Det hade de tydligen gjort på halv 8 hos mig. Låter skumt men man måste ju testa

• Nilla1983

Haha mina favvos är:
    Pannkaka, jordgubbsylt, bacon och glass i en och samma tugga!

och i mina varma mackor har jag: Kaviar, ketchup och ost!

Mumma

• mosterYster
    Nilla1983 skrev 2011-06-19 23:45:46 följande:
    Haha mina favvos är:
    Pannkaka, jordgubbsylt, bacon och glass i en och samma tugga!

och i mina varma mackor har jag: Kaviar, ketchup och ost!

Mumma
    MissUnderstood skrev 2011-06-20 15:05:16 följande:
    Pulverbea, snabbmakaroner och en massa riven ost som man geggar ihop. Mumma!
    Men herregud! Kräks Tyst 
  • ninen90

Min man har nyligen upptäckt Isbjörnens kaviar... Häromdagen hade jag slitit i köket med köttfärslimpa, råstekt potatis, underbar svampsås och mumsig sallad...och så ringlar han kaviar över hela sin portion. Bleh KräksSkrattande

• mliten

Rostad macka med smör, leverpastej,ost och kaviar. Sjukt men gott som fan.

ninen90 skrev 2011-08-03 08:29:50 följande:
    Min man har nyligen upptäckt Isbjörnens kaviar... Häromdagen hade jag slitit i köket med köttfärslimpa, råstekt potatis, underbar svampsås och mumsig sallad...och så ringlar han kaviar över hela sin portion. Bleh KräksSkrattande

Haha.Nasty!

• Neasmamma

Doppa pommes i McDonalds strut glass :D Limpmacka med leverpastej (skivbar) och ost och sen i micron är också gott :) Min sambo har aromat till allt och min vännina har ketchup på typ allt (ex skinksmörgås) och jag tycker det hemskt vidrigt! Men smaken är som baken :D

• Anonym (H)

Haha vad vidrigt med ketchup på allt.
    Vi har aldrig ketchup hemma , men som tur är har vi inga vänner eller släktingar som kräver ketchup till allt.

Jag skulle inte bjuda en sådan person igen.

• Anonym

Groggtips såhär till lördagskvällen:

Hallonsoda och Jägermeister.
    Blir som hallon-lakrits. Smakar utmärkt men man bör undvika att titta för mycket på det. Det ser för jävligt ut. Ljusbrun-rött liksom.

• Anonym (Lovisa)

Hör här:

Kokta små makaroner ( typ sådana man har till soppor, kanske i stjärnmönster) med tjock vaniljsås och skivade jordgubbar!
    Allt ska vara kylskåpskallt, sååååå GOTT.
    Fick smaka detta någon gång kring 80-talet i England.

Svar på tråden Konstiga kombinationer- gott/äckligt!