• lillalii69

Någon som gjort ÄD på kliniken i UMEÅ?

Jag och min man funderar på ÄD i Umeå. vi har 1 insemination och 2 st IVF och 6 missfall bakom oss, är nyligen fyllda 40 och får inte mer behandlingar från landstinget. Har någon av er varit där? Vad tyckte ni? hur har det funkat?

• Svar på tråden Någon som gjort ÄD på kliniken i UMEÅ?
  • lillalii69

Vad jätte roligt att höra!!! :) hur lång tid var ni tvugna att vänta? är ni nöjda med matchningen av donatorn? Å GRATTIS! hur långt gången är du?

• lillalii69

hej tänkte bara tala om att jag precis talat m kliniken i Umeå på deras memsida står det att de har ett års kö.... stämmer inte de har 2 års kö! kan vara bra att veta!

• lillalii69

Till mej sa de att det är väldigt många som vill ha ÄD och inte så många äggdonatorer därav den långa väntetiden.....och vad jag förstår är det många som redan provat IVF utan resultat och då vill prova ÄD så är det för oss Lycka till allihopa!!! :)

msnorrland:
    Om du redan stått i kö i 1år så har nog kön byggts på efter er inte säkert att ni behöver vänta så mkt längre!!!

det är om du ställer dig i kö nu som det är 2års väntetid. Men ring och kolla! aldrig fel att tala om att man väntar och påminna att man finns.

Svar på tråden Någon som gjort ÄD på kliniken i UMEÅ?