Irriterad på min sambos ex!!
Jag blir så arg på min sambos ex!!!
Det enda hon gör är att "klura". Hon tror att hon har ensamrätt om deras barn, att det är hon som bestämmer, hon kan göra som hon vill!!!
Min sambo vill att hans barn ska vara hos oss mera, men det tycker inte barnens mamma, antagligen för att hon då blir av med underhåll och ett barnbidrag och inte har råd att bo kvar i huset, ska inte underhållet gå till barnen, eller ska det betala hennes räkningar?
Idag hämtade min sambo sina barn och frågade då om jul och nyår, de har tidigare pratat om att barnen skulle vara hos sin mamma på julen och pappa på nyår, nu helt plötsligt så måste hon "klura" på om dom "får" vara hos oss på nyår... det är ju inte den dagen som dom ska vara hos deras pappa anser hon.
Mitt ex och jag har kommit överens om att våra barn ska vara hos honom på julafton och hos oss på nyår och tvärt om nästa år osv... Jag tycker att det är en ganska rimlig och schysst lösning, eller vad tycker ni?
Jag vet inte vad jag ska göra eller säga till min sambo längre... måste man bara tänka på sig själv, för det är vad jag tycker att hon gör iaf...