Förslag på kanin namn :)
Vi ska skaffa kanin.
Vet ej om det blir en kille eller tjej ännu, men kom gärna med namnförslag. Gärna lite ovanliga :)
Vi ska skaffa kanin.
Vet ej om det blir en kille eller tjej ännu, men kom gärna med namnförslag. Gärna lite ovanliga :)
behöver namn förslag på kanin honor :)
nini
mini
tiffany
piffy
love
snuttis
stampe
vitnos
svartnos
sotis
posh
jerry
skuttan
linus
mishoo
haren
mumi
maja
rutan
harper
skutt
bamse
lillan
essa
violia
julia
engla
nosen
tasen
myran
kaninen
Hjälp behöver kanin namn till dvärg kaniner
Hej jag har några namn
Biby
Moffe
Moje
Lukas
Limpan
Lilan
Missy
Hej jag fick tre söta kanin ungar i förre går
Men vet inga namn jag kan döpa dem till snella ge mig förslag både honor o hanar vill jag ha namn till snälla hjälp
Hej!! Jag har en hon kanin som hetter polly och hon fick en unge som också är en hona men jag vet inget namn till henne har ni några förslag ???? som matchar till POLLY ????
Hej vill gärna ha förslag till kaninhonor, gärna något som låter hyffsat bra tillsammans med Bella!????
Alla mina kaniner kommer från uppfödare och har redan namn, men smeknamnen som jag kallar dem till vardags brukar bli riktiga namn.
Just nu har jag Cleo, Dixie, Martin, ockar och Blondie, men jag har även haft exemplevis Magnus, Konrad, Lennart, Elliot, Mollgan, Melvin, Eddie, Douglas, Anders, Loke, Henke, mfl mfl
hon-namn är inte min starka sida, så Eddie, Elliot och Mollgan var faktiskt honor.... (men Eddie var efter Edina i "Helt hysteriskt" och Elliot efter hon i "Scrubs").
Riktiga namn är roligare :)
Hej mina förslag är: zanna, barbie,maraton,swich, japp,
Nemo, bluetta, ettan,snövit, turbo, vanliga,
Vanilja,tingeling. kommentera gärna vad ni tycker om dessa namn!
Min kanin heter pettsson vilket är ganska ovanligt :)
Ska få en kanin vet inte om det blir en kille eller tjej så skriv om namnet är till tjej eller kille i kommentaren. Gulliga namn tycker jag om men skriv vad som helst för namn!
Jag hade två kaniner när jag var liten
de hette Snurre och Snurra :)
Min kanin har fått 5 kanin ungar och det är antigen
Lejons kanin eller dvärs kaniner och jag vet inte vad jag ska döpa dom har du nåt förslag vad jag ska döpa dom till
Hej!! Jag har en hon kanin som hetter polly och hon fick en unge som också är en hona men jag vet inget namn till henne har ni några förslag ???? som matchar till POLLY ????
Ska få en kanin vet inte om det blir en kille eller tjej så skriv om namnet är till tjej eller kille i kommentaren. Gulliga namn tycker jag om men skriv vad som helst för namn!
Hej vill gärna ha förslag till kaninhonor, gärna något som låter hyffsat bra tillsammans med Bella!????
Djur i vår familj har fått "vanliga" namn och inga snuttiga "djurnamn"
Hugo (kanin) Elton och Douglas (hundar) Asta (katt)
Java
Lilja
Kokos
Stella
Kelly
Jag har några bra tips på kanin namn
Hanar:pepzi,teddy nemo stampe Leo edde
Honor:hedda glittra lycka lidya lana loka lolo bebis Bells
MVH pepzilyckastampeglittrahedda
Jag ska ge några förslag
Skutte
Skutt