• theresen

Förslag på kanin namn :)

Vi ska skaffa kanin.
    Vet ej om det blir en kille eller tjej ännu, men kom gärna med namnförslag. Gärna lite ovanliga :)

• Svar på tråden Förslag på kanin namn :)
  • Tudor 05

Alla mina kaniner kommer från uppfödare och har redan namn, men smeknamnen som jag kallar dem till vardags brukar bli riktiga namn.
    Just nu har jag Cleo, Dixie, Martin, ockar och Blondie, men jag har även haft exemplevis Magnus, Konrad, Lennart, Elliot, Mollgan, Melvin, Eddie, Douglas, Anders, Loke, Henke, mfl mfl
    hon-namn är inte min starka sida, så Eddie, Elliot och Mollgan var faktiskt honor.... (men Eddie var efter Edina i "Helt hysteriskt" och Elliot efter hon i "Scrubs").

Riktiga namn är roligare :)

• Tudor 05

Alla mina kaniner kommer från uppfödare och har redan namn, men smeknamnen som jag kallar dem till vardags brukar bli riktiga namn.
    Just nu har jag Cleo, Dixie, Martin, ockar och Blondie, men jag har även haft exemplevis Magnus, Konrad, Lennart, Elliot, Mollgan, Melvin, Eddie, Douglas, Anders, Loke, Henke, mfl mfl
    hon-namn är inte min starka sida, så Eddie, Elliot och Mollgan var faktiskt honor.... (men Eddie var efter Edina i "Helt hysteriskt" och Elliot efter hon i "Scrubs").

Riktiga namn är roligare :)

• KristenTjej84

Varför inte Kalcidor?:)

• emeliasmamma

Har haft 5 kaniner;

Qvintus
    Snuttan
    Molly
    Papaya
    Annanas

Sen en Pepsi tillsammans med en annan...

• Ille

Hej mina kaniner heter Spirit och Soul. Spirit då da ande och Soul själ. Ska skaffa en ny kanin som jag hade täkt heta Qira :). Finns ju också någon glass eller godis mm som du kan döpa den till, typ callipo (stavning?) Daim mm lite roligt och ovanligt :)

• Chobre

Hjälp mig!! Behöver namn på kanin!  Rynkar på näsan Har precis fått en vi fick den igår eftermiddag. Vill helst ha lite ovanliga namn. Först tänkte vi döpa kaninen till Blazy. Men mamma bara uttalade namnet fel. Mamma tyckte också det var svårt att uttala. Så nu behöver vi ett nytt namn{#emotions_dlg.flower}SoligSkrattande             

• Tillie

Min första kanin hette Linus, det passar ganska bra för en kanin tycker jag, särskilt om det är en dvärgvädurGlad

• XcsM

Gräddnos, vitnos, fluff, blubb och nuss har mina hetat  

Svar på tråden Förslag på kanin namn :)