Förslag på kanin namn :)
Vi ska skaffa kanin.
Vet ej om det blir en kille eller tjej ännu, men kom gärna med namnförslag. Gärna lite ovanliga :)
Vi ska skaffa kanin.
Vet ej om det blir en kille eller tjej ännu, men kom gärna med namnförslag. Gärna lite ovanliga :)
Alla mina kaniner kommer från uppfödare och har redan namn, men smeknamnen som jag kallar dem till vardags brukar bli riktiga namn.
Just nu har jag Cleo, Dixie, Martin, ockar och Blondie, men jag har även haft exemplevis Magnus, Konrad, Lennart, Elliot, Mollgan, Melvin, Eddie, Douglas, Anders, Loke, Henke, mfl mfl
hon-namn är inte min starka sida, så Eddie, Elliot och Mollgan var faktiskt honor.... (men Eddie var efter Edina i "Helt hysteriskt" och Elliot efter hon i "Scrubs").
Riktiga namn är roligare :)
Alla mina kaniner kommer från uppfödare och har redan namn, men smeknamnen som jag kallar dem till vardags brukar bli riktiga namn.
Just nu har jag Cleo, Dixie, Martin, ockar och Blondie, men jag har även haft exemplevis Magnus, Konrad, Lennart, Elliot, Mollgan, Melvin, Eddie, Douglas, Anders, Loke, Henke, mfl mfl
hon-namn är inte min starka sida, så Eddie, Elliot och Mollgan var faktiskt honor.... (men Eddie var efter Edina i "Helt hysteriskt" och Elliot efter hon i "Scrubs").
Riktiga namn är roligare :)
Varför inte Kalcidor?:)
Har haft 5 kaniner;
Qvintus
Snuttan
Molly
Papaya
Annanas
Sen en Pepsi tillsammans med en annan...
Hej mina kaniner heter Spirit och Soul. Spirit då da ande och Soul själ. Ska skaffa en ny kanin som jag hade täkt heta Qira :). Finns ju också någon glass eller godis mm som du kan döpa den till, typ callipo (stavning?) Daim mm lite roligt och ovanligt :)
Hjälp mig!! Behöver namn på kanin! Har precis fått en vi fick den igår eftermiddag. Vill helst ha lite ovanliga namn. Först tänkte vi döpa kaninen till Blazy. Men mamma bara uttalade namnet fel. Mamma tyckte också det var svårt att uttala. Så nu behöver vi ett nytt namn
Briandor
Min första kanin hette Linus, det passar ganska bra för en kanin tycker jag, särskilt om det är en dvärgvädur
Winter Rose
Monday Lily
Gräddnos, vitnos, fluff, blubb och nuss har mina hetat