• päronsplitt

äd rmc i malmö

Den andra tråden är stängd så vi får fortsätta här .

Vädur82 (Visa endast)
    Tors 9 jul 13:04
    Klick: 668

Äd Rmc malmö!!
    Tänkte höra med er som har gjort äd i malmö hur lång tid ni har stått i kö??
    Står själv i kö nu!!

Lycka till alla!

Kramar Vädur82

Får se om jag kan länka den gamla tråden ..
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45435230-1.html

• Svar på tråden äd rmc i malmö
  • AJB

Hej minna
    Ja, vi har 2 beviljade landstingsförsök kvar i alla fall
    Blev lite glad när detta brevet kom idag ialla fall. Men undrar mest över datumet som stod där. vill ju inte bli av med de månader vi redan väntat, sen Maj typ.
    Hade ju velat ha ett ägg redan vid vårat sista misslyckade ägg plock vid ivf, om det funnits

• canin

Hej AJB!
    Det var likadant här, det tog några månader från det att vi gjort IVF till att vi blev uppsatta på listan. Kommer ihåg att vi oxå blev lite besvikna för vi trodde man hamnade på listan direkt efter sista misslyckade IVF,n. Vet inte riktigt hur det fungerar.. Hoppas kötiden går snabbt för er, vet själv hur trött man börjar bli på att vänta...

Kram

• Bengalen

Hej!
    Vi fick också brev från Britt idag att de hade mottagit vår remiss som Cura skickade iväg den 27/10.
    Lite skumt AJB att ni har väntat sedan i maj utan att ha hört något. Det stod inget i vårt brev om hur länge vi har stått i kö så det är nog från när brevet daterades.
    Förhoppningsvis slipper vi utnyttja vår plats, vi har bestämt oss för att göra ett försök på AVA i Riga, men misslyckas det är det skönt att stå kvar i kön här i Malmö.

• Vädur82

Hej hej!!
    Hur går det för er här inne är så spännande o höra hur det går för er som håller på eller ni som närma er??

Hur mår ni nu till Jul känner ni i nere eller ni tycker inte det är jobbigt?
    Själv tycker jag det känns jobbigt än en gång ska man sitta där barnlös o slå in julklappar till alla barn sen önska man inget hellre än man själv hade ett litet knyte. Trots allt femte julen man sitter där ... :(

Kram

• päronsplitt

hej
    det blir inget ägg i julklapp
    de ringde i fredags och sa att donatorn ej svarat på behandlingen så vi fick tyvärr avbryta..
    vi får göra ett nytt försök när hon käner sig redo .
    hoppas hoppas att det blir snart ! I maj är jag för gammal...

• inkan70
    päronsplitt skrev 2009-12-10 16:10:10 följande:
    hej det blir inget ägg i julklapp de ringde i fredags och sa att donatorn ej svarat på behandlingen så vi fick tyvärr avbryta..vi får göra ett nytt försök när hon käner sig redo .hoppas hoppas att det blir snart ! I maj är jag för gammal...
    Hej på er, samma sak för mig o min man inställt men för anadra gången denna höst... Katarina försökte trösta mig med att detta har aldrig hänt tidigare..
    Men hoppet är inte över, i dag åker vi till Riga för en donation, tro det eller ej men det gick med så kort varsel att få tag på en donator.
    Går allt som det skall så blir det insättning ons eller fred.
    Vi hade inte räknat med denna kostnad men blir det en bebis spelar det ingen roll.
    Håll tummarna på att det lyckas!
    Kram till er alla.
    Päronsplitt vad menar du med att du blir för gammal i maj?
  • päronsplitt

hej inkan
    jag menar att jag fyller 39 , och det är ju "åldersgränsen" för att få göra äd på rmc .
    Lycka till i Riga !

• inkan70
    päronsplitt skrev 2009-12-12 18:13:55 följande:
    hej inkan jag menar att jag fyller 39 , och det är ju "åldersgränsen" för att få göra äd på rmc .Lycka till i Riga !
    Hej igen Päronsplitt,
    Det räcker att du påbörjar behandlingen innan du fyller år och det har du ju "gjort" antar jag då första donationen skulle vara nu. Kolla med Katarina så slipper du känna stress över att du fyller år i maj.
    Nu skall vi snart till kliniken så spännande, håll tummarna.
    Kramar Inkan
  • Bengalen

Fy så tråkigt Päronsplitt!
    När man har väntat så länge är det ju det sista man vill ska hända.

Stort lycka till i Riga Inkan! Vilken tur att ni kunde komma till så fort.

• Jenny72

Idag har jag fått tillbaka ett fint frysägg av de som tyvärr inte kunda användas förra gången p.g.a att jag blödde. Hoppas hoppas.... men overkligt

Svar på tråden äd rmc i malmö