• päronsplitt

äd rmc i malmö

Den andra tråden är stängd så vi får fortsätta här .

Vädur82 (Visa endast)
    Tors 9 jul 13:04
    Klick: 668

Äd Rmc malmö!!
    Tänkte höra med er som har gjort äd i malmö hur lång tid ni har stått i kö??
    Står själv i kö nu!!

Lycka till alla!

Kramar Vädur82

Får se om jag kan länka den gamla tråden ..
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45435230-1.html

• Svar på tråden äd rmc i malmö
  • mrseightball
    Vädur82 skrev 2009-11-08 11:34:09 följande:
    Mrseightball: Ok tack för ditt svar tycker bara det verkade som om det gick så himla snabbt för er.GRATTIS till graviditeten så skönt o se att det är nån som lyckas. Det ger oss hopp!!Lycka till!! Kram VÄdur82
    Ja det gick överraskande snabbt, två gånger har vi också tackat nej till ÄDbehandling vid förfrågan. Nu andra gången gick det snabbt till ny behandling för oss då någon annan hoppat av.
    Tack tack! Jag hoppas och önskar att det lyckas för dig också. Ge inte upp! Även om det känns för dj...igt ibland och orättvist, tappa inte hoppet! Stora kramar!
  • mrseightball
    Jenny72 skrev 2009-11-08 19:35:27 följande:
    Grattis Mrseightball!!!!!!!Stor kram från mig.
    Tack snälla!
    Jag blev så ledsen för din skull när du skrev om vad som hänt dig/er. Jag vet att det inte finns något att säga som gör det lättare men jag hoppas verkligen att nästa gång är det din/er tur! Stora kramar och ge inte upp!
  • Anna73

Hej!
    Vi fick vårt första försö i slutet av maj, men det blev inget:(
    Nu får vi vänta tills våren 2010:(

Vet någon vad som menas med den offentliga listan? :)

Fär man betalt eller får man betala?

Hjärtekramar Anna

• minnna

Hej alla kämpar! Läser mycket i denna tråd då jag orkar och varit inne någon gång!
    Beundrar Er alla !! Har gjort 8 äd försök på HS på Karolinska blivit gravid 2 ggr. fått 2 mf. Står nu i kö på RMC fanns inte det alterna tivet då vi ställde oss i kö till Karolinska. I RMC kön har vi stått sen jan i år ...och väntar o väntar....Tyvärr får vi nu betala då vi fått våra försök PÅ HS. Undrar också precis som Anna vad som menas med offentliga listan? Tror mycket på RMC då vi slipper pendla och vill få hjälp här nere men inget knyst!! Lycka till alla! Hoppas på ett bra babybom år 10....
    Kram Minna

• mrseightball

Typiskt mig att ta ut glädjen i förskott... Fick missfall (18 nov) v. 6+ med stor blodförlust. Just nu är jag ledsen, trött och väldigt ogravid :(

• minnna

mrseightball kramar om! Vet hur d känns! Ge inte upp ! Hoppas så att detta ska bli en baby tråd!Hoppas Ni har fler försök! Låter otröstligt men GE INTE UPP VI KLARAR DETTA VI ÄR STARKA! kRAM ALLA!

• mrseightball
    minnna skrev 2009-11-20 15:41:19 följande:
    mrseightball kramar om! Vet hur d känns! Ge inte upp ! Hoppas så att detta ska bli en baby tråd!Hoppas Ni har fler försök! Låter otröstligt men GE INTE UPP VI KLARAR DETTA VI ÄR STARKA! kRAM ALLA!
    Tack, tack!!
  • päronsplitt

Nu närmar det sig ! Började min behandling med primolut nor i Torsdags .
    Nu är det bara 3 veckor kvar ... är så nervööös och förväntansfull !

• AJB

Hej!
    Vi har nu fått brev från Britt att remissen kommit fram och att vi satts i kö. Bara en undran nu för vi har tidigare blivit infomerade om att kö tiden räknas från Maj 09 då vi gjorde vårat sista IVF försök, och nu stod det i brevet att vi står i kö sen 8/10 . Blir lite fundersam. Hur lång tid har ni här fått vänta efter ni fått detta besked?

Kram AJB

• minnna

Hej AJB ! Vi gjorde vårat sista försök på HS i dec 08. Och kom tydligen i kö på RMC i jan 09 vad vi fått reda på ...men undrar också precis som du om det har med om man får det bekostat av landstinget eller om man själv ska betala och hur räknas kö systemet? Någon som vet som kan ge oss infomation? Kram och lycka till alla! Minna

Svar på tråden äd rmc i malmö