• päronsplitt

äd rmc i malmö

Den andra tråden är stängd så vi får fortsätta här .

Vädur82 (Visa endast)
    Tors 9 jul 13:04
    Klick: 668

Äd Rmc malmö!!
    Tänkte höra med er som har gjort äd i malmö hur lång tid ni har stått i kö??
    Står själv i kö nu!!

Lycka till alla!

Kramar Vädur82

Får se om jag kan länka den gamla tråden ..
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45435230-1.html

• Svar på tråden äd rmc i malmö
  • päronsplitt

Nu verkar den här tråden svalnat igen ...
    Jenny 72 : Hur går det ? Har du börjat behandlingen ? Bara 2 veckor kvar ju !
    Vi har blivit flyttade från v 48 till 51 :~( Tre långa veckor till !

• Jenny72

Hej päronsplitt!

Vad trist att ni blivit flyttade, men tänk positivt, vilken JULKLAPP:))
    Själv har jag just börjat med medicineringen. Allt är bara så overkligt och resan har varit så enormt lång och motig att jag nog inte hunnit/vågat inse att det snart är dags. Hoppas det blir insättning som planerat:)
    Kram

• Jenny72

Då ska mannen lämna prov i början av veckan, min slemhinna såg bra ut:))
    Sedan är det bara att hoppas på ett antal ägg och att det blir befruktning så att insättning kan ske några dagar senare. Urkonstigt efter all denna väntan men jättehäftigt och spännande.
    Kram alla!

• Vädur82

Jenny72: Ohh vad spännande lycka till!!

Ska hålla tummar o tår för er!!

Vädur82

• päronsplitt

Jenny !
    Äntligen ! Vad snabbt de sista veckorna gått ändå va ? Hoppas det gör det för mig med ... 7 veckor kvar...
    Hoppas allt går bra och lycka till !

• Jenny72

Tack!!!
    Otroligt nervöst att ringa labet i morgon och höra om och i så fall hur många ägg det blev och när det i så fall blir insättning, HJÄLP!:)
    Jag har varit extremt orolig också över en minre blödning idag. Ringde mas men personen jag skulle tala med var inte där idag. Nu verkar det lugnat sig igen och läser man bipacksedeln för progynon verkar det vara mer regel än undantag med så blödningar. Hoppas på tur!!!!!
    Kram och tack för din omtanke! Håller tummarna för oss alla.
    Kram

• Jenny72

NEEEJ! Idag är ingen rolig dag:((
    Kom för insättning igår, såg två FINA embryon på skärmen. När jag sade att jag haft en pytteblödning blev de lite tysta, jag sade att jag ringt om detta för två dagar sedan och att personal antecknat det (sade de mig i telefon). Hursomhelst när jag låg i stolen, såg min slemhinna inte längre bra ut. Jag fick utskrivet hormonplåster som jag skulle ta till söndag och sedan återkomma. Nu blöder jag riklig mens och inser att det inte blir av.
    Medans jag satt och skrev ringde läkaren mig. ska fortsätta medicineringen och om jag blöder på söndag avbryter vi. SUCK:))
    Ville bara skriva av mig denna frustration, man är så liten .
    Stor kram alla kämpare!

• Vädur82

Jenny72: Usch neej jag lider med dig fy fan vad jobbigt o tråkigt en stor kram till er hoppas det har blivit bättre tills imorrn

Håller tummarna för er!!

Kram

• canin

Hej tjejer!

Såg först nu att tråden blivit nystartad, det är därför jag inte hängt med...

Jenny72: Fy vad tråkigt, förstår att det känns jättejobbigt!! Hoppas verkligen att det ska hinna ordna till sig med blödandet och att ni kan fortsätta på söndag... Många styrkekramar!!!

Mvh Canin

• Jenny72

Behandlingen avbruten;((
    Gråter.
    Kram

Svar på tråden äd rmc i malmö