Inlägg från: Malawi |Visa alla inlägg
  • Malawi

Vi med Kronan-vagnar del 12

Det startades en ny tråd, del 13, men den är borttagen tyvärr.

• Malawi

Vad jag vet finns det ingen grupp, men det kan jag ha missat. Jag vet inte riktigt hur man söker en grupp.

• Malawi

Hej!

Någon med Kronan sulky här? Vad använder ni för regnskydd? Jag tycker Kronans regnskydd är riktigt dåligt och är ute efter något annat. Tacksam för tips!!

• Malawi

Det läcker! Har en kompis som också har en kronan sulky och de har haft två regnskydd från kronan, de läcker också. Men skönt att ditt funkar, hur gammalt är ditt regnskydd? 

• Malawi

Hmm då kanske jag ska ta att reklamera det. Tack för alla svar!

• Malawi

Jag har en åkpåse, 2ME Kalix som jag tycker passar ok.

HAr precis köpt Brio Race footsack på Babyproffsen, men inte hunnit använda ännu. Jag provade i affären och jag tyckte den passade. 

• Malawi

Brio Race footsack har kardborreband som man tar runt chassit på sidorna, jag drog runt där spärrarna för att fälla sulkyn sitter.

• Malawi
    jenjen79 skrev 2012-01-25 22:28:22 följande:
    Tack! Jag får ge det ett nytt försök på macken då... Men lite irriterande är det endå att det ska vara så meckigt.

Nån annan som använt pumpen från kronan och är nöjd med den?
    Vi har den och tycker den funkar bra, särskilt att man på vintern kan stå inne i värmen och pumpa...
  • Malawi

Brio Race fotsack har jag köpt till min sulky, Tycker den fungerar riktigt bra.

• Malawi
    Gurkan skrev 2012-02-24 20:17:26 följande:
    Malawi, du har ingen bild på din vagn med fotsacken på?
    Nej men jag kan försöka fixa en i veckan, jag är dock inte så tekniskt lagd...
Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12