• Bumbi mamman

Unga föräldrar-Bloggar???

Hejsan!
    Är en 22 årig mamma till en liten grabb på 2, år snart, som precis startat igång sin blogg igen =)
    Är lite nybörjare med design men de kommer tids nog =)

Skulle vara jätte kul om fler Unga mammor ville dela med sig av sina bloggar?

Alltid kul att hitta några favvoriter med spec när man har något gemensamt =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 19:01
    www.bombalena.blogg.se är min=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 19:02
    *på 2,5 år snart -ska de stå!

• Svar på tråden Unga föräldrar-Bloggar???
  • Sommarblomma

www.mlie.se

Bloggar om allt mellan himmel och jord, men mest om mig och dottern.
    Jag söker fler läsare för att få upp ögonen mer för bloggen och få lite mer
    inspiration och motivation till att fortsätta :)

• Jolene10

jolenesliv.blogg.se

handlar om mitt liv som 2barnsmamma vid 20 årsålder, även min vardag, mina dagar med ADHD o även min man ..

• Minkey vän

Har upptäckt Minkeyn ett otroligt plagg för barn perfekt på vintern, den kombinerar mössa, vantar, och halsduk, och går lite ner över axlarna och håller barnet varmt…
    Har varje vinter problem med vantar och mössa som ständigt försvinner och får ut och köpa nya..
    Kolla in detta otroliga plagg…
    www.theolie.com 
    Nettan

• CarolaE

Roligt med nya bloggar att läsa! Här är min finlandssvenska blogg med ca 400 unika besökare om dagen. Skriver om graviditet, babyförberedelser, vikt, vardag, massa goda recept och massa annat roligt! BF 28.05.14 Kika gärna in! Http://carroekman.blogspot.fi :)

• CarolaE

HTTP://WWW.CAROLAEKMAN.COM

- 22 år, BF 28 maj!
    - Var med i en reality tv-show, och första priset är en RESA TILL LAS VEGAS! Första avsnittet ute!
    - Babyns första outfit hon kommer ha när hon kommer hem från BB
    - PF STYLE hela veckan!!
    - Recept på cheesecake muffins! MUMS
    - Moderskapsförpackningarna från 1994-2014 (alla mammor får i finland en "mamma låda" fylld med kläder och saker till bebisen! Läs mer om det!

HTTP://WWW.CAROLAEKMAN.COM

Svar på tråden Unga föräldrar-Bloggar???