• Bumbi mamman

Unga föräldrar-Bloggar???

Hejsan!
    Är en 22 årig mamma till en liten grabb på 2, år snart, som precis startat igång sin blogg igen =)
    Är lite nybörjare med design men de kommer tids nog =)

Skulle vara jätte kul om fler Unga mammor ville dela med sig av sina bloggar?

Alltid kul att hitta några favvoriter med spec när man har något gemensamt =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 19:01
    www.bombalena.blogg.se är min=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 19:02
    *på 2,5 år snart -ska de stå!

• Svar på tråden Unga föräldrar-Bloggar???
  • emsz

Emma, 19 år med en dotter på 3 månader, född 11 januari 2010 :) Bloggar om allt som hör till min vardag som mamma till min dotter. Kika gärna in och lämna en kommentar och länka till er blogg så att jag hittar nya, spännande bloggar att läsa! Alltid lika roligt.

• sys

Är snart 23, har en dotter på 2,5 och bloggar om livet som ensamstående, mamma, student och älskare. Det mesta som hör livet till.

odi et amo
  • gemini888

Här har du en till :) 21 år, blev mamma till en liten son i januari. En massa bebissnack men även en del annat också ;)

• BeautifulFlower

Hej.
    Jag är en ung mamma, är 21 år och bloggar om min vardag med min bebis Joline som är 4 månader och min sambo. Bloggen heter : jollanochjag.blogg.se  . Den är ny startad men försöker uppdatera ett par gånger per dag! Kika gärna in och lämna ett spår :D

Svar på tråden Unga föräldrar-Bloggar???