Väntar nr2, någon mer som är nervös andra gången? Forts.
God morgon tjejer! Min tapp var 29 mm för två veckor sedan (v.25) och jag har inbokade besök hos doktorn varannan vecka. Hon sa att egentligen är allt mellan 30-50 mm tapp "normalt". En kompis till mig som ska ha sitt andra barn i jan hade 31mm tapp för någon vecka sedan, så det känns ju rätt normalt. Men egentligen tar jag inte det där med tappen på så stort allvar eftersom jag vet att det kan gå så otroligt fort för den att utplånas, utan försöker mer känna av hur jag mår med SD, mensvärk osv. Men du ska absolut gå och kolla dig regelbundet!
Så du har också hört det hur man bär barnet andra ggn Liley!? Då var jag inte så snurrig trots allt Köpte faktiskt ett par trosor (det stod gördel på) på Lindex igår, tror inte att det är en "riktig" gördel men den funkar kanske. Såg rätt stabiliserande ut med lite tjockare tyg där fram. Kan tänka mig att det finns bättre gördlar i mammabutiker, så jag ska försöka kolla även där.
Jag drömde i natt att jag fick en fullgången pojke!! Över 3 kg och en riktig tjockis Hoppas det var en sanndröm!! Vet vi förresten vad ni väntar? Har någon tagit reda på kön?? Har för mig att någon av er nämnt detta.
Vad bra att vi har dig Biglin "utifrån" som hejar på oss! Börjar du bli sugen igen eller blir du avskräckt av vår oro