Välkommen till vecka 34 =) gud vad tiden går
ang bristningar ser min mage ut som en zebra fick bristningar när jag väntade dottern
alla sa att de skulle blekna och nästan försvinna efter men nu 9år efter sitter de där på samma ställe lika stora och fula /de försvann aldrig=(
så några nya har jag inte fått.
ang vätska i kroppen så är mina händer och ben och fötter så svullna att jag har värk av det, om jag knyter nävarna så har jag ej några knogar kvar förlovningsringen fick jag ta av i vecka 14/16 någonting
Euphoria85 skrev 2009-11-23 11:27:44 följande:
tittar bara in för att berätta att nu har jag ont, eller precis just nu är det lagom lugnt hugger till vid värk men har käkat panodil så det värsta är borta:) har sedan igår kl 6 på morgonen fått 4-5 bricanyl sprutor men nu är det sagt att dom ska sluta ge dom då dom inte gör nytta nån längre stund + att killarna verkar vilja ut, har börjat öppna mig och neo är beredda och har plats till oss :) nu får vi se hur lång tid det tar, mina söner blir skyttar iaf :)
så spännande och skrämmande på en o samma gång men nu e de så pass stora och sjukvården har kommit så långt i utvecklingen så dina 2 krabater kommer klara det galant.
hoppas du kommer att klara det lika bra, det kommer vara jobbigt i början med sen lättar det på.
men vi kommer finnas här och stöttar dig du får jätte gärna slänga ut tankar o funderingar framgångar och motgångar här sedan för inte vill vi att du skiter i oss bara för att du inte blir en "januarimamma" lycka till tänker på dig.