lindaha skrev 2009-10-25 21:11:34 följande:
Godkväll tjejer!Nu mår jag mycket bättre än vad jag har gjort på flera dagar, vilket är tur för imorgon ska jag träffa läkaren och förlänga sjukskrivningen.Jag förstår inte varför han inte sjukskriver mig fram till förlossningen istället för att göra det en månad i taget?Jag får så förbaskat ont i svanken så fort jag bara går lite grann så nu har jag investerat i ett vetebälte.
www.natur-produkter.se/vetebaelte-p-433.htmlVerkligen guld att värma på den och sätta på ryggen när man har ont. Det tar verkligen bort en del av smärtan. Dessutom när man får värkar sen så är det underbart att använda den då också, tar bort toppen av smärtan :)Är det någon som tänker använda bärsjal? Jag tänker köpa en, men jag har ingen aning om vad för sort man ska köpa, det finns ju 100tals olika sorter känns det som :P
Skönt att du mår bättre!!!
Jag har också vetebälte... När mina värkar började sist så blev de 1000 gånger värre varje gång jag satte till värme... försökte med värmepåsar o varma duschar men drog bara igång det värre varje gång... det var lite trist.
Men kanske ska testa den nu mot fogarna! Hade glömt den totalt...
Vet inte om de får sjukskriva så långa perioder i sträck, tror man måste på återbesök emellan åt. Det stod nåt på sjukskrivningsintyget om jag inte missminner mig...