-
Väntar mitt 5:e och sista ska det vara oxåFangoria skrev 2009-10-21 09:17:56 följande:Va kul! =) Det är både förstagångsföräldrar och de som väntar andra, tredje osv. med här va?
-
Får jag fråga vad du jobbar med??Euphoria85 skrev 2009-10-21 14:01:59 följande:fick svar från FK idag.HP ej godkändfår väll föda mina pojkar samtidgt som jag lagar mina 700 portioner mat....känns fördjävligt
-
Till mig ringde dom igår om att jag har fått beviljad HP,idag kom det ett brev som jag ska skriva på från vilken dag det ska gälla..
-
Glömde fråga är du sjukskriven nu??Euphoria85 skrev 2009-10-21 14:01:59 följande:fick svar från FK idag.HP ej godkändfår väll föda mina pojkar samtidgt som jag lagar mina 700 portioner mat....känns fördjävligt
-
Någon frågade om vad det var för skillnad mellan sjuksrivning och HP,vet inte om det nu var i denna tråd..
Sjukskriven är man pga man har ont och kan inte arbeta göra det som skas på jobbet.
HP får dom som har ett tungt arbete som inte kan jobba längre efter en tid,
Det är två helt olika saker och då kan fk neka HP oxå för dom anser att man kan jobba efter sin sjuksrivning tex.
jag är sjukskriven till den 23/11 och min HP börjar redan den 16:e men sjuksrivning kommer före så HP börjar jag ta ut efter sjuksrivningen.. -
Sansad prtata med din chef igen i så fall var det dumt av henne att skriva att det går omplacera dig,köket är tungt..
-
80 dagar YES
-
11 dagar innan bf ska man räkna.Madge skrev 2009-10-22 09:17:17 följande:Påminn mig, när man söker HP, då räknas väl inte BF-dagen utan 60 dagar t.om. dagen innan BF väl?Jag räknade fel på något vänster förra gången jag sökte och tror jag räknade med BF då och det var felräknat.
-
God morgon,
Måndag i dag och en nu vecka har börjat så nu är man i v 30 och har 76 dagar kvar gud vad underbart..
Igår har jag och maken fått flytta in till vardagsrummet och tömma sovrummet helt,det ska målas och tapetseras nu fr.o.m i dag så det är klart om ett par dagar.
sen blir det att fixa nya gardiner upp med spjälsängen och fixa det mysigt där inne.
Ja,vad kommer att hända i veckan?
Inte så mycket höstlov är här nu och det börjar ju med reng
I dag blir det ikea och babyland igen.. -
KL 13:00 ska jag på Tittu UL så spännande att få se bebisen igen och få massa härliga bilder kostar ju men det är ju värt det och en minna för livet oxå.