Theannapanna skrev 2009-10-17 10:39:48 följande:
Jag har hela 106 dagar kvar... känns som en evighet.Bönan har kommit någon cm högre upp i magen nu - det känns väl. Hon har dessutom fått ännu mera kraft i sina sparkar o puffar - helt otroligt vad hon kan ta i nu... Tack alla för snälla ord för min oro om sonen!! Som ni skriver, ska försöka ta det lugnt tills jag fått prata med läkaren. Innan det kan man ju skrämmas av vad som helst. Har dessutom hunnit läsa på nätet om sakerna - andras berättelser o det är jag den första att rekommendera andra att ALDRIG göra... men de tar jag dock med en nypa salt, ser ju hur pass bra min son ändå ser ut att må idag... dock blir jag mest orolig för att behöva operera en så liten... tror det är bra lång tid man inte får röra sig efter o det blir ingen rolig resa i så fall...
Det kommer att bli bra och ta en dag i taget tänk inte så mycket på allt man läser som du säger man ska inte läsa på nätet hur andra har det innan man fått svar på allt,man mår mer dåligt då.
Får jag fråga dig hur han är annars utvecklas han som man ska som sitta,gå förståg att det var något med kottorna att göra,hur upptäcktes det vid RUL?
Läste ditt inlägg men förstår inte riktigt ändå..
Jag hoppas från mitt hjärta att du ska få positiva svar och att läkarna kan göra allt så det blir bra.
Vad kommer detta innebära om han framtid?