BF Januari :-) del 3
Jag har 105 dagar kvar.
Ni får inte glömma bort mig sen när ni har era bebisar som ni snusar med hela dagarna!
Jag har 105 dagar kvar.
Ni får inte glömma bort mig sen när ni har era bebisar som ni snusar med hela dagarna!
Hej!
Idag var jag och sambo på sittymöbler här i Gbg, följande är inhandlat:
Soffgrupp+soffbord
Säng
Matsalsmöbler.
Kommer bli såååå fint! Vill bara ha det på plats nu
Någon mer som kör träningsprogram inför förlossningen?
Började igår. Ska försöka få ordning på disciplinen
Grattis Malin på din dag!
Sirling: Jag ska inte heller vaccinera mig.
Men herregud kvinnor vad ni skriver!
Jag arbetar som servitris och har därför sökt HP. Inväntar svar nu i veckorna men jag tror inte att det ska bli några problem. Det som är mer spännande är vad dom kommer att ge mig i pengar då jag har timanställning. Skickade med ett års lönespecar och antar att dom drar något slags snitt. Jag har även jobbat väldigt mkt OB-timmar men har ingen aning om hur dom gör med dom. Det enda jag vet är att jag vill ha så lite med FK att göra, det är bara elände.
Sen har jag inhandlat både liten smal kudde, lite större kudde, duntäcke och filtar i olika tjocklekar. Är också lite förvirrad över vad som kommer passa bäst. Sovpåse nämnde någon? Är det en bra grejj? Jag antar att man kommer att få pröva sig fram...
Bebben är väldigt från dag till dag. Eller jag känner liksom små buffar ofta varje dag men det är bara vissa dagar som den kan få spatt och ommöblera hela magen. Vilket iofs är rätt skönt för det är mest obehagligt tycker jag. Just nu buffar den lite på mig, ovanför naveln! Men den är definitivt mer morgonpigg än kvällspigg
Hoppas att ni allihopa får en fin Onsdag!