Inlägg från: väntar4an 2010 |Visa alla inlägg
  • väntar4an 2010
    AmandaBrun skrev 2009-12-30 23:04:14 följande:
    Hallojsan! Vermillion: du den bebisen har du minsann bakat ordentligt :) Kommer gå jättebra, och va kul att få bli igångsatt just 1 Januari! Schatzilein: Oj ojoj! Låter helt sjukt spännade. Önskar er lycka till! Väntar4an2010: Förstår att du inte vill snitta, jag står ju snart kanske inför samma tråkighet Men vad ska man göra, bara att bita i det sura äpplet. Bebis blir det ju tillslut ändå. Underbara Ungar: Härligt att allt går framåt som det ska hos er! Hedebris : Du är ju en stjärna på det här med att knipa! Snart exakt ett dygn kvar av tulo mellan knäna sen får lillkillen titta ut när han vill och behagar. Och inget rödvin blir det till nyår. Buhu.
    precis men jag har börjat acceptera det, men hoppet att liten vänder sig tills på måndag kvarstår..annars har jag ju tur på så sätt att jag får gosa lite tidigare än innan  =)
  • väntar4an 2010
    trollmamma76 skrev 2009-12-31 15:59:00 följande:
    Hej,alla.. Ser ut som att det är mycket att läsa ikapp men orkar inte det just nu,har det hänt något nytt? Fler bebisar kanske?? Våran lilla Wilma,Izabella tittade ut tisdagen den 29:e och bestämde sig att komma ut samma dag som sin syster julia. Hon föddes 21:40 i huddinge vägde 2780g och var 48 lång i v 37+3 en liten var det,stor skillnad mot mina andra barn som har vägt över 3 kg.. Vi kom hem i dag och mår bra så det blir så lugnt som möjligt idag,bara amma amma så man kommer igång.. Gott nytt år på er alla.
    grattis till {#lang_emotions_baby} Wilma
  • väntar4an 2010
    Hedebris skrev 2009-12-31 19:45:38 följande:
    Pimlpar min andra jumbokopp med hallonbladste :D
    ojj vad du kommer få springa på toan sen =)
  • väntar4an 2010
    virre85 skrev 2009-12-31 19:59:14 följande:
    Jag gjorde ett avbrott i mitt te drickande för lite färdknäppning haha, det va mest otympligt och ganska obekvämt Nej jag håller mig nog till te
    alla knep e bra
  • väntar4an 2010
    GOTT NYTT ÅR PÅ ER =) 

nu e alla bebisar välkomna ut eller vad säger ni  =)
  • väntar4an 2010

somade oxå runt 1 i går

vi fick lägga mellan killen runt 6 tiden i går efter som han ville va med o kalasa på kvällen.
    fixade 3 rätters hemma
    han ville inte ha förrätten "tomatsoppa med stekt bröd och vitlöksost på"
    han åt lite av varmrätt " prässad potatis lövskuren kotlett och blåmögelostsås"
    sen sa han ne mamma nu går jag och sover i er säng godnatt.. =)

efterrätten åt vi framför tv sen chokladpudding med grädde.

och vid 12slaget gick vi ut o träffa grannarna och "skålade" in det nya....

• väntar4an 2010
    Utopia skrev 2010-01-01 23:59:14 följande:
    Uppdatering: ligger på förlossningen med oregelbundna värkar. har fått bricanyl, morfin och sömnmedel så jag ska ska kunna få sova lite uppdaterar mer senare när jag orkar just nu är jag groggy och ska nog försöka sova om värkarna ger med sig Ha det gott
    åå lycka till =) bebis snart ju
  • väntar4an 2010
    Licens To Kiss skrev 2010-01-02 00:11:53 följande:
    Men bricanyl stoppar väl värkarna?
    ja bara om kroppen vill det kan sättas i gång igen annars så kommer den ju i morgon och de e ju snart de med =)
Svar på tråden BF Januari :-) del 3