Inlägg från: Theannapanna |Visa alla inlägg
  • Theannapanna
    Theannapanna skrev 2009-11-22 22:18:41 följande:
    Testar med ny länk...www.familjeliv.se/Hem/annaomasse/galleri.php?....
    Nepp... får inte till det... ni får gärna gå till mitt galleri o sedan klicka på mappen "bönans rum blir till" om ni vill se - inte mkt att se iofs men ändå...
    ★ღ Daniel född 080109 ~ Prinsessan beräknad 100131 ღ★
  • Theannapanna
    AmandaBrun skrev 2009-11-22 22:19:36 följande:
    Dom funkar sådär dina länkar Men man kan ju bara gå in på forumet bönans rum , det gjorde jag.
    Märkte... inte så lätt att få till det där tydligen...
  • Theannapanna
    AmandaBrun skrev 2009-11-22 22:18:43 följande:
    Fint!Jag vet. Jag känner likadant. Vecka 36 liksom...är ju en hel evighet dit
    Ja, vi har väl samma kvar ungefär dessutom...
  • Theannapanna

Vad det skrivs o det märks på samtalsämnena vart vi är på väg även om jag personligen har lånt kvar så närmar det ju sig med stormsteg!

Jag har ingen bra dag idag... jag har så förbannat ont att jag bryter samman. Mellan benen är det helt sjukt, ljumskarna känns heelt utslitna o hela nedre delen av magen värker så jag inte vet vad. Jag kunde för första gången knappt köra bilen, jag har bara kännt av det förr men idag kom vi knappt till dagis - vad ska jag ta mig till? Kan man äta värktabletter på nåt sätt? Nu är jag orolig på riktigt...

trollmamma76 skrev 2009-11-23 09:08:15 följande:
    Underbara ungar skrev 2009-11-23 08:53:36 följande: Ja det kunde man lugnt säga..Nu har vi snus i frysen i allafall
    Kan man ha snus i frysen??? Måste också tänka på att bunkra då det närmar sig, skulle maken kläcka ur sig en sån sak skulle jag nog gå i taket...
  • Theannapanna
    trollmamma76 skrev 2009-11-23 09:42:37 följande:
    Ja.men han sa det inte på så allvarligt sätt,lite mer som skämt:)
    Ok fast jag tänkte nog mer på hur min make skulle ta det... haha... han skulle nog inte skämta så mkt...
    Men seriöst - det går att frysa eller?
  • Theannapanna
    trollmamma76 skrev 2009-11-23 09:56:17 följande:
    ja det går att frysa.
    Då ska jag köpa ngn dosa o gömma i frysen till den dagen man har det där kaoset pga det är slut...
  • Theannapanna
    Euphoria85 skrev 2009-11-23 11:27:44 följande:
    tittar bara in för att berätta att nu har jag ont, eller precis just nu är det lagom lugnt hugger till vid värk men har käkat panodil så det värsta är borta:)har sedan igår kl 6 på morgonen fått 4-5 bricanyl sprutor men nu är det sagt att dom ska sluta ge dom då dom inte gör nytta nån längre stund + att killarna verkar vilja ut, har börjat öppna mig och neo är beredda och har plats till oss :)nu får vi se hur lång tid det tar, mina söner blir skyttar iaf :)
    Å så spännande!!! Lycka till med allt - du ska se att det blir bra
    Lite avis blir jag på ett sätt för att du får träffa dem nu!

Sitter o funderar... kan man få bli igångsatt eller så tidigare om man har fruktansvärt ont o inte kan göra ett skit... Är orolig för ifall det jag har idag med dessa hemska smärtor fortsätter - då kommer jag vara ett vrak om 10 veckor - om jag ens lever. Tur att jag har teltid med läkaren i eftermiddag... måste fråga om man kan äta smärtstillande för jag smäller av...
  • Theannapanna
    Licens To Kiss skrev 2009-11-23 13:00:26 följande:
    hmm verkar bara vara jag som är riktigt negativ till och föda i vecka 30+Jag vill inte ha innan 37+
    Klart vi inte hejjar på att de SKA komma ut men när det inte finns så mkt att välja på längre så får man väl önska lycka till! O lite spännande är det tycker jag - även om jag personligen helst väntar så länge som behövs.
  • Theannapanna
    Underbara ungar skrev 2009-11-23 12:59:07 följande:
    Alvedon, panodil och tabletter med paracetamol vet jag att man får ta, men voltaren o dom där pillerna med dikoflenakum (???) tror jag är big no no...
    Ok, men undrar om det är ok att försöka äta värktabletter mot just denna värk, kan det ens hjälpa med "vanliga" då... iofs dumt att sitta o undra, får stoppa i mig under en dag o se vad det ger för resultat... Men hur länge kan man äta sen är ju frågan...
Svar på tråden BF Januari :-) del 3