BF Januari :-) del 3
30 har jag hela 10 år kvar till Känns skönt..
Men en tröst kan ju vara att man inte är gammal när man är 30
Livet blir ju bättre och bättre hela tiden. Det gäller bara att hitta charmen med varige ålder.
I går var vi på ikea och kööpte diverse sker till bebisen. När vi kom till punkten täcke och kudde var allt ikea hade rekmenderat från 12 månader.
Jag har hört lite olika bud gällande kudde, om spädbarn ska ha det eller inte.
Men täcke?
Personalen menade på att man brukar ha en filt eller endast lakan till ett städbarn.
Men endast lakan eller en tun filt borde ju bli kallt på vindern?
Man har ju rätt att söka till 60 dagar innan bf och heldagar.. Men man kan ju söka för endast det man behöver. Kanske en kvarts dagar osv..
Men sök nu så det hinns. har blivit en del strul för mig så jag lär jobba november också som jag sökt hp för
Ni som har täcke, Vart köpte ni dom?
Din bebis kanske ligger med ryggen utåt?
Är i vecka 30+2 och här börjar allt bli stonk och stön.
Hade tå annorlunda kvällar på jobbet i onsdags och torsdags. Det var ingen som hade körkort..
En kollega cyklade på "bilshemat" som jag hade två dubbelgångar med. Det är inte så långt att gå egentkligen men med klockan som tickar blir man ganska stressad.
Det var en rask 10 min promenad dit (hade inte mer tid) som resulterade i onda fogar, onda höfter, ond rygg och massa sammandragningar.
Den promenaden upprepades sådär 4 gånger och den 5e gången på en annan sträcka med mindre stress.
Jag ville bara låsa in mig på toaletten och gråta eller någor. Men det är bara till att bita ihop och höra på de sissta