Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

Hehe bortamatch. Lät kul eller inte eller äsch haha

Vecka 25, med sonen. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss
    Euphoria85 skrev 2009-10-12 17:41:32 följande:
    har varit iväg på ännu ett ul idag, mitt 4de.dom ligger precis i underkant på kurvan så vi ska fortsätta gå varannan vecka  fortfarande, så dom kan hålla koll på att dom inte halkar efter för mycket.vi fick ännu en gång veta att det ser ut att vara två små pojkar, så det är med största sannolikhet det jag har 105 dagar kvar!
    MYS!!
    Vad betalade du för 4D?
  • Licens To Kiss
    Euphoria85 skrev 2009-10-12 18:07:36 följande:
    oj nej inte 4D, mitt fjärde fast jag ser nu att det var lätt att läsa som 4D vi känner oss lite som stammisar uppe på sjukhuset nu men vi gillar det!
    Äsch, my bad! Jag som läste tokigt!!
  • Licens To Kiss
    johannajois skrev 2009-10-12 19:40:04 följande:
    Wihooo....91 dagar kvar! Tredje trimestern..det närmar sig tjejer! Idag tänkte jag det, det känns sjukt att man varit gravid sedan APRIL...såhär i efterhand känns det som att månaderna gått rätt fort.
    Ja hela sommarn är förbi, hösten är här som rasslar iväg som snart blir jul och nyår och sen är bebisenarna här.
  • Licens To Kiss

Jag har sån halsbränna!!!

• Licens To Kiss
    johannajois skrev 2009-10-12 19:43:26 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-10-12 19:42:03 följande: Jaaa...just nu längtar jag till juletider..! Jag älskar känslan man har då, och då är det nära bebis!!
    Jag är inte så förtjust i julen men i år ska jag pynta järnet.
  • Licens To Kiss
    väntar4an 2010 skrev 2009-10-12 19:55:59 följande:
    åå jul jag älskar julen o stämningen men den blir förstörd i förtid med allt på stan =(
    Ja de är himla jobbigt med alla hysteriska människor
  • Licens To Kiss

När värkarna sätter igång då känner man sig bajsnödig men jag bajsade varken innan eller efter. Faktiskt inte på flera dar efter förlossningen.

• Licens To Kiss
    Underbara ungar skrev 2009-10-13 08:35:05 följande:
    Jag fick ett mail i morse... Min första kärlek och första riktiga pojkvän är borta. Allt jag vet är att han är död. Har gråtit en flod trots att det är 7 år sen vi gjorde slut. Har skickat en kondoleans blomma till hans familj. Jag bodde ju mer eller mindre där i 2 års tid och känner ju hans föräldrar och småsyskon. Fy så ruttet!
    Kram {#lang_emotions_flower}
  • Licens To Kiss
    Yariija skrev 2009-10-15 10:37:18 följande:
    Fick precis reda på att min gammelmormor somnat in, varför är det alltid så att någon försvinner när ett nytt liv tänds? Varenda gång någon i vår släkt blivit gravid har någon försvunnit...det är skumt...Någon mer som upplever liknande?
    Min gammelfarmor somnade in när dottern precis föds. Vi var på begravning när dottern var ca 3 månader. Dom som bar ut kistan sa att hon lämnade sitt liv för dottern och skyddar henne. Min gammelfarmor var en stark tant som älskade fest och kalas. De enda som hänt min dotter är tänder som blivit utslagna en bit men som hon tappat och fått nya fina.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3