Inlägg från: Shininganne |Visa alla inlägg
  • Shininganne

BF Januari :-) del 3

En till Traderare här. Kan sitta hur länge som helst och kika där. Har bara handlat en sak till bebben än och det är en overall i stl 56. Har 2 sommarbarn sen innan så detta med vinterkläder till en sån liten är nytt för mig.{#lang_emotions_smile}
    Har handlat massor till tjejerna nu de senaste veckorna. Tycker det är perfekt!

Izabelle 020627 Ebba 080522 BF 100130
  • Shininganne

Hello girls!
    Har inte varit så aktiv och skrivit på sistone men jag har varit lite nere kan man väl kalla det. Inget som är fel men det känns som att det är mycket nu, husköp, lägenheten som ska säljas, mitt företag som inte kom igång som det skulle pga graviditeten, Peter har jobbat massor och ja ni vet man kan liksom bara fortsätta rabbla i evigheter. Har inte kunnat träna som jag är van vid nu några veckor heller eftersom det helt enkelt inte funnits tid för det och när jag inte kan träna som vanligt brukar mitt humör dala kraftigt.
    Har lagt in nya magbilder från i går i andra tråden om nån e nyfiken.
    Det sprallar som bara den om dagarna och kvällarna numera. Än så länge får jag sova om natten och det är jag rusktigt glad för. 
    Här hemma blir det inte mycket sex. Men här är det jag som vill men mannen min som inte är så sugen. Det är något med den här växande magen som inte precis får honom att gå igång som vanligt. {#lang_emotions_dreamer} Men det löser sig så småningom, det gjorde det ju sist. 

• Shininganne
    Underbara ungar skrev 2009-10-13 08:35:05 följande:
    Jag fick ett mail i morse... Min första kärlek och första riktiga pojkvän är borta. Allt jag vet är att han är död. Har gråtit en flod trots att det är 7 år sen vi gjorde slut. Har skickat en kondoleans blomma till hans familj. Jag bodde ju mer eller mindre där i 2 års tid och känner ju hans föräldrar och småsyskon. Fy så ruttet!
    Jag beklagar
  • Shininganne
    Malin Guinn skrev 2009-10-14 21:25:45 följande:
    Det ar precis samma som i Sverige och det kanns skont. Dom har inte nagra ideer om hur det ska ga till och att man maste gora pa deras satt utan dom har varit valdigt lyhorda for mina onskemal och hur jag vill ga tillvaga. Jag ska kora med lustgas sa lange det kanns bra och sen EDA har jag tankt. Vad har alla ni andra for planer pa smartlindring? Eller foredrar ni utan smartlindring?
    Min första förlossning tog jag sterila kvaddlar i ryggen och jag tyckte dom var toppen, men jag insåg när jag läste min journal efteråt att hade jag vetat hur kort tid det var kvar av förlossningen hade jag inte tagit dom. Andra förlossningen tog jag ingenting, tyckte inte jag behövde det.
    Bestämmer mig inte för någonting innan men jag vet vilka alternativ jag har så jag får se vad jag tycker och tänker när det väl är dags. Lustgas ska jag absolut inte ha iaf. Tog ett andetag av den under min första förlossning och det var inget jag vill prova igen, mådde riktigt illa av den. Vet att det inte behöver bli samma sak om jag provar igen men nej, jag hoppar över.
  • Shininganne
    lindaha skrev 2009-10-15 11:42:43 följande:
    Åh jag blir galen! Jag är akut supersugen på julmust och har åkt runt i alla affärerna i hela Bålsta men ingen säljer det ännu *suck*Dessutom blev jag supersugen på lussebullar så nu har jag handlar hem massa ingredienser och ska sätta igång och baka :)Hur det ska gå med min foglossning återstår att se, men är man sugen så är man :P
    Har haft världens sug efter julmust i flera dagar men precis som hos er har här inte funnits någonstans. Men igår kväll fick jag höra att Coop hade så jag och Ebba tog en rask promenad dit i morse när vi lämnat stora tjejen i skolan. Så faktum är att jag just nu dricker kall och god julmust.
    Lussekatter har jag också varit sugen på men än har jag inte kommit så långt att jag har handlat hem grejer till det. Får kanske göra det kväll. 
  • Shininganne

Yariija: Fy så tråkigt, beklagar.

Min mormor dog när jag väntade Izabelle och Peters extramormor dog när vi skulle ha Ebba, så visst känner jag igen det du skriver. Men jag hoppas det inte är så varje gång.

• Shininganne

Nu är vår lägenhet såld, så himla skönt. Vi trodde att vi skulle få ha lägenheten hela december och bli tvungna att betala dubbelhyra i december men det visade sig att köparen helst skulle vilja in den 27 november men eftersom vi har tillträde till huset den 1 dec går ju inte det. Vi kom fram till att den 4 dec kan funka så så fick det bli. Kommer att bli hektiska dagar men det gör ingenting. Så nu har jag börjat packa. 4 bananlådor har det blivit än så länge och 3 till ska det bli ikväll.

• Shininganne
    lindaha skrev 2009-10-16 13:28:33 följande:
    Har ni sett det här klippet?www.expressen.tv/nyheter/Utrikes/1.1744575/ru...Jag höll nästan på att få en hjärtattack när jag såg de, stackars barn och stackars mamma
    Åh fy! Jag tror jag hade fått hjärtinfarkt och dött på kuppen.
  • Shininganne

Malin: Grattis på födelsedagen.

Hungrig är jag mest hela tiden. Men jag tänker som så att det växer väl så det knakar i magen just nu så då behövs det lite extra energi.

Var hos BM idag. Var helt säker på att det var om 1 vecka men det var det tydligen inte.
    Allt såg iaf bra ut. Nästa gång blir det glukosbelastning. Frågade om det verkligen var tvunget att göra det och det var det inte så jag får se om jag gör det.

V 25+2
    Bltr 115/60
    SF 26
    Hjärtljuden 150-155
    Vikt +10kg

• Shininganne

Hjälp vad ni skriver, det var mycket att läsa i kapp idag.
    Nya ansikten, kul!
    Vi har ett täcke till Ebba men vi har aldrig använt det. Hon sprallar av sig de tunnast filtar vi lägger på henne och under ett täcke hade hon varit kokt.
    Kudde har vi haft från början, från rätt start även här. Den verkar poppis. Nu har hon vanlig vuxenstorlek dock. Hon ska ha likadan som syrran, något annat duger inte. Bestämd dam det där.
    Sansad: Tycker som de flesta andra här att du ska överklaga beslutet. Jag vet ju inte exakt vad du jobbar med men när jag väntade stora tjejen jobbade jag på en pub som hade viss matservering och jag fick HP. Vi serverade verkligen inga 700 portioner om dagen men det var stående arbete hela dagen och tungt var det när drickabackarna och andra varor skulle flyttas och det fanns ingen chans till andra arbetsuppgifter. Har andra på ditt jobb fått HP borde väl du också få.

Svar på tråden BF Januari :-) del 3