Inlägg från: Euphoria85 |Visa alla inlägg
  • Euphoria85

BF Januari :-) del 3

AmandaBrun skrev 2009-10-11 14:04:09 följande:
    Såg att ämnet sex tog upp. Jag är så känslig i mufflan att sex faktiskt har blivit en pina. Det är ömt och det känns som att min sambo liksom skaver mig Vi har provat att ösa på med glidmedel, det hjälper lite men bara en stund sen är det obehagligt igen. Detta är skittråkigt och jag tycker verkligen synd om min stackars sambo. Är riktigt avis på er som fortfarande kan njuta i sänghalmen.
    haha sex å sex, vi bestämde oss för att skjuta sådana nöjen på framtiden någon gång i augusti, då jag alltid fick ont i magen efter att det kännts som ommödlering i magen... dvs inte skönt.
    men man kan ju mysa på fler än ett sett, vilket är tur!
    men det ska bli skönt när det är dax igen{#lang_emotions_laughing}
    tvillingarna beräknas komma till oss den 25 januari!
  • Euphoria85

har varit iväg på ännu ett ul idag, mitt 4de.
    dom ligger precis i underkant på kurvan så vi ska fortsätta gå varannan vecka  fortfarande, så dom kan hålla koll på att dom inte halkar efter för mycket.
    vi fick ännu en gång veta att det ser ut att vara två små pojkar, så det är med största sannolikhet det{#lang_emotions_smile}

jag har 105 dagar kvar!

• Euphoria85
    Licens To Kiss skrev 2009-10-12 17:57:55 följande:
    MYS!! Vad betalade du för 4D?
    oj nej inte 4D, mitt fjärde fast jag ser nu att det var lätt att läsa som 4D
    väntar4an 2010 skrev 2009-10-12 17:55:20 följande:
    åå vad kul med ul och många dessutom kul att veta med säkerhet att det är gossar i magen..
    vi känner oss lite som stammisar uppe på sjukhuset nu{#lang_emotions_smile} men vi gillar det!
  • Euphoria85
    lindaha skrev 2009-10-12 18:45:34 följande:
    Jag har också gjort många, hm få sen nu än så länge har jag gjort 7st än så länge och ska göra minst ett till iallafall

jo jag har nått ul kvar jag med, ska dit igen den 26e (är v26 då) och ska nog dit v 28 med men jag tycker om att titta på mina små, hoppas bara dom bättrar på vikten!!
  • Euphoria85
    lindaha skrev 2009-10-12 18:45:34 följande:
    Jag har också gjort många, hm få sen nu än så länge har jag gjort 7st än så länge och ska göra minst ett till iallafall
    varför gör du så många ul?
  • Euphoria85
    lindaha skrev 2009-10-12 19:59:58 följande:
    Jo visst är det mysigt att få se bebisen, eller i ditt fall bebisarna ;) Jag håller tummarna för att dina pojkar går upp i vikt som de ska. Första vul gjorde jag för att kolla hur långt gången jag var då jag åt p-piller när jag blev gravid. Andra pga blödning Tredje gjordes för att kolla så att bebisen mådde bra då jag testade positivt för borrelia Fjärde var rutinul där de upptäckte avvikelser Femte var för att en läkare skulle bekräfta avvikelserna Sjätte var en återkontroll för att kolla hur avvikelserna såg ut då Sjunde var ett könsultraljud Så många blev de till slut :)
    ja oj du det var en hel drös det där du!
  • Euphoria85
    Malin Guinn skrev 2009-10-12 21:47:45 följande:
    Jag har haft skrattfest har ikvall da jag laste igenom denna trad www.familjeliv.se/Forum-4-252/m47955851.html Alltsa vilka underbart skona manniskor som delar med sig Kanske ska tillagga att jag ar extremt trott just nu och pa sant dar jag-kan-for-mitt-liv-nte-sluta-skratta-humor
    haha den gillade vi,
    vi får se hur det går för oss alla här sen{#lang_emotions_laughing}
  • Euphoria85

fick ett ryck igår, var i affären och bara vips ploppa det upp i huvudet... ska färga håret, måste förändra mig, den tar vi den är fin.....
    jovisst nu sitter jag här alldeles LILA i håret.... åhh det var så snyggt på bilden ju...
    sambon får sticka iväg och köpa brun färg eller något till mig sen, såhär kan jag jui nte se ut...

• Euphoria85
    Aalexandra skrev 2009-10-17 11:53:08 följande:
    Här ä det 80 dagar kvar. Jissus vad tiden går akta, men ack så fort en gått. 200dagar är ju redan avklarade.. Tror också mer på en 09a än en 10a. Men jag hoppas på en 10a. Hade varit så försmädligt att ligga på bb över jul. Är helt slut, det blev en sen kväll (allt efter 21.30 är sent) och en tidig morgon (allt innan 7.30 är tidigt) Har precis bakat chokladbröd och brysselkex. Mannen fyller år imorgon så måste ju ha ngt att bjuda på. Kanelbullar, fyllda äppelbullar, muffins, chokladbröd o brysselkex får räcka. Eventuelt att jag slänger ihop ngn mjuk kaka imorgon. I stil med kärleksmums eller ngt dyl som går FORT. Helt orkeslös är jag, brukar ju tycka att det är kul att baka. Men icke sa nicke, hade helst legat på soffan heela dagarna. Min man skämtade häromdagen o sa det att "åhh vad härligt det skall bli med frukost o paket på sängen" Så jag funderar på att fixa just det. Men då krävs det väl att jag slänger ihop ngt bröd också. Alt. gå ut i ösregnet för att handla bröd i affären. Njae, får nog bli brödbak. Även där ngt som går FORT. Förstår inte vart all min energi tagit vägen. Försvann den i takt med solen kanske. Har så många projekt i huvudet som jag verkligen vill sätta i verket och tiden rinner iväg. Jag vet ju hur allt annat än att sitta o snusa på bebisen känns oviktigt så fort dom är ute
    oj vad duktig du är som bakar en massa!!
    och att räkna kärleksmums som något som går snabbt att baka det måste betyda att du är en riktig jäkel på att baka.
    själv är jag stolt över mig själv när jag orkat baka lite matbullar ller slängt ihop några muffins och där snackar vi sånt som går snabbt att baka{#lang_emotions_laughing}
  • Euphoria85
    väntar4an 2010 skrev 2009-10-17 12:55:06 följande:
    hihihi ja du man ska passa sig för att färja under graviditet pga att det kan bli missbildningar.. tycker det e piss att det inte står varning på förpackningarna.
    va oj är det sant?
    stog tillåme å läste på paketen i affären.....
    det måste dom ju skriva dit ju{#lang_emotions_yell}
    hoppas det bara var mitt hår som blev missbildat då och at bebbarna klarade sig!
Svar på tråden BF Januari :-) del 3