Inlägg från: Mirakel händer |Visa alla inlägg
  • Mirakel händer

ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig

Trollet Ludenben skrev 2009-11-27 13:55:06 följande:
    men fy, så hade jag det när jag var gravid med Frodo. Spydde som en gris till ungefär v 25. Med Elias vart det bättre. Mådde illa då med men åt åksjukepiller (som pcalma tipsade om), posafen. Köp dom på apoteket. Hade seaband med och kompletterade med och det blev mycket bättre...
    Jag kör med seaband och postafen. Ska ringa på måndag för att få hjälp. För jag orkar inte längre. När jag väntade Kim kräkres jag ända från vecka 7 tills han föddes på BF+10, nästan varje dag.
    ♥Kim 950313♥
  • Mirakel händer
    Trollet Ludenben skrev 2009-11-27 16:56:54 följande:
    usch fy fasen. Ja ta kontakt med läkare. Det finns ju receptbelagda mediciner om inte de receptfria hjälper. Lider med dig...
    Tack... här har jag bara legat på soffan och har ingen ork alls. Jag som har lovat Kim att adventspynta ikväll.
    ♥Kim 950313♥
  • Mirakel händer

Hej på er!

Jag skriver allt mindre här. Men vi har det bara bra. Kim utvecklas men nu kommer oron. Det är ju snart jullov. Så då lär problemen komma igen.

Förhoppningsvis mår jag så pass bra så vi kan hitta på lite olika aktiviteter. Annars får min man göra det. Tyvärr har sonens bowling uppehåll för julen och startar igen samtidigt som skolorna börjar igen. Men sånt är livet.

♥Kim 950313♥ ♥BF 100704♥
  • Mirakel händer
    solskina skrev 2009-12-14 19:10:00 följande:
     Fy vad obehagligt. Hoppas han klarade sig bra ändå. Det är ju oftast efteråt när chocken lagt sig som man känner om man har ont någonstans.
    Han verkar vara helt okej än så länge. Nu är han hemma i varje fall.
    ♥Kim 950313♥ ♥BF 100704♥
  • Mirakel händer
    solskina skrev 2009-12-14 20:01:34 följande:
     Hur gick det med Bilen?
    Skador på våran bil blev dessa:
    Stöttfångare bort sliten. Krossat baklykta på ena sidan. Draget snevridet. Kommer nog mera efter koll imorgon på Rejmes. Där står bilen nu. Så nu är maken och fixar hyrbil för annars kommer han inte till jobbet.

Bilen som var på släppet är bara skrott.
    ♥Kim 950313♥ ♥BF 100704♥
  • Mirakel händer

Är en stolt mamma till KIM...

Han har lärt sig att knyta skorsnören. Vi och han som har kämpat så genom åren. Å, helt plötsligt kan han det bara. Han är så stolt nu. Mammas duktiga kille. Så skönt att han kan det nu. Det blir så mycket lättare att hitta skor åt honom nu.

♥Kim 950313♥ ♥BF 100704♥
  • Mirakel händer
    Trollet Ludenben skrev 2009-12-16 19:25:30 följande:
    Gött!! Grattis till Kim!! Vet hur svårt det kan vara. Mycket lättare när de kan knya själva! Ska träna Frodo med i det så småningom.
    Det är så underbart skönt. Så hans belöning kommer bli ett resturangbesök som han så gärna vill göra. För han vill vissa att han kan vara dutig då med.
    ♥Kim 950313♥ ♥BF 100704♥
  • Mirakel händer
    Trollet Ludenben skrev 2009-12-16 19:59:00 följande:
    Ja, ett resturangbesök är han värd
    Visst är han. SÅ ska vi fira att vi har kommit över 12 veckors gränsen på våran graviditet. Så god mat vill vi ha.
    ♥Kim 950313♥ ♥BF 100704♥
  • Mirakel händer
    Trollet Ludenben: Tackar
    ♥Kim 950313♥ ♥BF 100704♥
  • Mirakel händer
    Stina24 skrev 2009-12-16 21:47:41 följande:
     Grattis till graviditeten Har inte varit inne så mycket i den här tråden då jag har fullt upp med att plugga teori för att få körkort, är mest i körkortstråden så ifall du har skrivit tidigare att du är gravid så har jag missat det helt. Kul att Kim lärt sig något som han inte klarade förut, alltid kul med framsteg hos våra barn
    Tackar. Jag har skrivit tidigare om det. Det är ingen fara. Förstår att du har fullt upp.
    Det är jätte kul med Kims framsteg.
    ♥Kim 950313♥ ♥BF 100704♥
  • Mirakel händer
    {#lang_emotions_tomte}God Jul{#lang_emotions_tomte}
    ♥Kim 950313♥ ♥BF 100709♥
  • Mirakel händer
    {#lang_emotions_cheers}Gott Nytt År{#lang_emotions_cheers}
    ♥Kim 950313♥ ♥BF 100709♥
  • Mirakel händer
    elegi skrev 2010-01-03 18:58:02 följande:
    Tråden är snart dags att förnya men jag känner mig inte längre lika hemma här, stämningen i tråden har ändrats och jag känner att jag gång på gång lägger inlägg utan att nån verkar se, så var det inte tidigare... Iaf så är jag sällan på fl över huvudtaget guidesituationen på fl är ohållbar och jag funderar starkt på att avsäga mig guiderollen då det mer känns som ett tvång än att göra fl till en bättre plats på nätet. Det har fullständigt tagit bort glädjen för mig med fl som jag känner just nu kan mitt medlemsskap på fl lika gärna vara hur det blir får jag se men det är så jag känner nu iaf. Jag har några av er på fb och det räcker långt just nu Iaf så lämnar jag härmed öppet för nån annan att ta över ts..jag är inte motiverad
    Vi håller kontakt på FB...

Jag är inte inne i denna tråd heller så mycket.
    ♥Kim 950313♥ ♥BF 100709♥
  • Mirakel händer
    elegi skrev 2010-01-03 19:10:44 följande:
    Japp det gör vi, tom bättre kontakt än här
    Japp, så är det {#lang_emotions_wink}
    ♥Kim 950313♥ ♥BF 100709♥
Svar på tråden ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig