Inlägg från: Mirakel händer |Visa alla inlägg
  • Mirakel händer

ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig

carita1974 skrev 2009-10-25 18:59:05 följande:
    Usch...så ledsen och arg..exets KÄRRINGJÄVEL..usch..berättade för exet för ett par dagar sen om sonens diagnos...samtalet löpte fint ...tyckte jag..och han förstod osv osv..skulle så snällt ge han medicinen osv...så skriver hans jävla apa detta på en annan community där jag råkar vara med...Snacka om att det var skrivet åt mej... ..."Arv och miljö säger mycket om barns uppväxt.Hur det blir.En del far illa i sina hem miljö psykiskt.I en annan miljö hade detta barn fungerat helt annorlunda.Fått helt andra förutsättningar här i livet.Livet är för jävla orättvist för vissa barn.Vissa borde bli tvångs snöpta.Vissa skall skall icke få sätta barn till världen..." Så allt är mitt fel... :-S ??? 1:an och 2:an har en halvbror...2 av dom har adhd/as...och alla 3 har samma pappa?!
    Många kramar till dig. Fattar inte varför det ska bli så för? KÄRRINGEN är inte klok.

Kram igen
  • Mirakel händer
    carita1974 skrev 2009-10-26 12:05:11 följande:
    Tack!Det behövs nu kan jag lova...känns som att det inte spelar någon som helt roll vad jag gör så gör jag fel..allt jag gör är ju för barnens skull...för sååå kul är det inte med alla möten m.m...igår kväll satt jag bara och grät...så less på denna kärring...det tragiska är...hon jobbar här i stan på sjukhust....psyk...fattar inte hur en sån människa som hon får jobba med psyksjuka... Stackars patienter....
    Skickar kramar igen.
  • Mirakel händer

Idag är jag en stolt mamma till Kim. Han var jätte duktig idag när han fick svininfluensavaccinet. I för sig fick han Emla plåster innan. Vi gjorde sällskap med min vänkollega och hennes 4 barn. Alla var kanon duktiga.

• Mirakel händer
    pcalma skrev 2009-10-26 22:11:11 följande:
    Härligt Kims mamma!! Vi ska ner imorgon o ta.. se hur det går..
    Lycka till!

Kim mår bra... han är lite öm där de stack honom.

Jag där emot har haft frossa, har huvudvärk, ont och svullen på stick stället och har kräkt en del. Inget kul alls.
  • Mirakel händer
    madebyinferno skrev 2009-10-26 23:05:49 följande:
    Någon som gått COPE-föräldrautbildning förresten???
    Jag har gått den på BUP. Den var givande. Men mycket jobbade vi redan hemma med det mesta. Men det var nyttigt att träffa andra föräldrar i samma situation.
  • Mirakel händer
    carita1974 skrev 2009-10-28 18:42:38 följande:
    Sonen har blivit lite lugnare av stratteran...så det hjälper..idag har vi haft 4 duster ist för 300 st... Kram Carita
    Vad skönt för er.
  • Mirakel händer

Kim och vi andra är vaccinerade. Kim är i riskgruppen. Därför är vi det. Jag hade ändå fått ta den även om Kim inte var i riskgruppen. Det är pga mitt jobb.

• Mirakel händer

Idag var vi på utvecklingssamtal. Å, det var bara bra saker som sas angående Kim. Skönt som bara den.

Sen händer det saker här.... Kim ska bli storebror{#lang_emotions_smile}. Om allt går vägen. Jag plussade igår kväll... självklart var jag tvungen att att testa imorse med.{#lang_emotions_wink} Självklart vart det starkt {#lang_emotions_plus}.
    Jag plussade exakt 7 år och 1 månad efter att vi startade barnverkstan. Så mirakel kan hända. Det har hänt oss....

• Mirakel händer
    norgesessan skrev 2009-11-03 16:50:26 följande:
    Kims mamma GRATTIS!!!!!! Bra kämpat!!
    Tack tack...

Det är svårt att förstå att vi har lyckats. Vi har ju genomgått massa försök utan och med hjälp. Så det känns konstigt.
Svar på tråden ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig