ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
Trollet Ludenben skrev 2009-11-12 22:05:06 följande:
Trollet Ludenben skrev 2009-11-12 22:05:06 följande:
Trollet Ludenben skrev 2009-11-13 08:01:34 följande:
Hej alla i tråden!
Ett tag sen jag skrev...läser dock alla inlägg men inte alltid jag svarar.
Nu ska jag bara se om jag kommer ihåg vad jag läste i de sista inläggen....minnet vet ni .
Först så hälsar jag Little Ms Chatterbox välkommen till våran tråd. Hoppas du ska trivas här. Vi försöker svara/ge råd/tips/stöttning/peppning/lyssna när det behövs .
Pcalma: Skickar ett gäng kramar till dig. Ni har ju redan så mycket jobb...ni behöver ju verkligen inte mera. Usch det där med knivarna......
Elegi. Usch för tuffa mornar . Skickar ett gäng kramar till dig vännen. Hoppas ni kan få hjälp så det kan bli lite lättare på morgonen varje höst/vinter.
yrrol2: Känner igen det där med knivar & täljande....min son hade oxå tagit vårat krocketspel & fixat till trumpinnar av klubborna...då blev man inte glad...speciellt inte då vi tänkte spela spelet då vi upptäckte vad han gjort...grrr
Hoppas jag inte glömt någon....
Skickar mera kramar till er alla
Trollet Ludenben skrev 2009-11-20 16:38:04 följande:
Gokväll i tråden!
Kramar till alla som behöver...verkar vara en del som har haft en jobbig morgon/dag.
Nu ska jag berätta en rolig sak....igår var vi & köpte ett beg Gameboy Colour (sonen har velat ha ett hur länge som helst & vi har letat & letat efter ett för en hyfsad peng) för 150:-. Så sonen har ju spelat för glatta livet igår kväll & hela dagen idag......men i förmiddags så vart jag av med sonen så jag kallade & får ett ihåligt svar långt borta & märker då att han sitter på toa...går bort till toadörren & öppnar...då sitter sonen på toa & spelar på sitt Gameboy...där hade han suttit ett bra tag kan jag säga för när han gick ut därifrån så hade han avtryck av toaringen...haha.
Han kan konsten att göra lite tokiga saker som är roliga.....haha