• Thaleya

Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?

Sjukt otippat men ändå sjukt härligt för dig TS. Jag hade dock blivit lite arg över att hon kände att hon inte kunde vara ärlig tidigare. Men skönt att hon berättade ändå.

• Thaleya

Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:46:47 följande:

Alltså, det är ju LITE blandade känslor som virvlar runt. Men det är inte svartsjuka för sexet iaf. Men det kanske är det som gör det så 'förbjudet' och därmed upphetsande oxå...det är svårt att förklara ens för sig själv..men otippat är rätta ordet...har inte riktigt kommit över 'min nya sida' själv ännu... Vad gäller vara ärlig tidigare så vet jag själv hur det är att 'hosta ur sig' en sån sak...har varit otrogen själv en gång för länge sen (annan flickvän). Att det gick ett par dagar är inget jag hänger upp mig på..
    Jo jag förstår det, okej jaa det är sant, man vet ju aldrig hur partnern reagerar. Berättade min kille att han hade legat med någon annan, skulle jag troligtvis, bli så extremt ledsen, jag skulle prata med honom, kasta ut honom, skrika, gråta, må extremt dåligt, sedan inse att den enda anledningen till att jag lever svek mig så jag skulle nog ta livet av mig.

men skönt att du inte är jag :)
  • Thaleya
    Anonym skrev 2009-10-03 02:53:25 följande:
    eller förresten jag är nog för smart och feg för att ta livet av mig, jag hade nog gråtit i ett halvår och sedan varit ute på banan igen.
    oj nu blev jag anonym.

Jag tycker du ska prata med henne igen när ni har bearbetat det klart, sen får ni se vart det leder.
  • Thaleya

Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:58:07 följande:

Fast inte ens om jag blivit 'sviken' och svartsjuk hade jag reagerat så...du var mig väldigt 'passionerad'.. (Alltså, jag får sluta göra anonyma trådar, jag är så van att aldrig skriva anonymt att jag hela tiden håller på att klicka på mitt riktiga nick ).
    haha jaa jag är nog galen, jag behöver nog en hobby utanför min sambo.
    Det är kanske därför jag är så emot otrohet, för jag tror att de flesta skulle reagera som mig.

jaa jag har nyss fått tillbaka så att jag kan välja om jag vill vara anonym eller inte och det krånglar till det en del :)
  • Thaleya

Anonym (Sofia) skrev 2009-10-03 03:00:48 följande:

Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:52:49 följande: Jag hade nog mest funderat över om min sambo verkligen älskade mig Självklart så vet jag ju att man kan älska utan att behöva visa svartsjuka men jag kopplar liksom ihop de två till en viss nivå. Att min kille är min och rör någon honom blir jag arg(eller om han rör någon annan då), och samma i hans fall. Och vi är inga galna svartsjuka människor heller Men alla är självklart olika i den frågan och tar din flickvän din reaktion ändå bra senare när ni funderat lite mer så behöver det väl inte bli en stor grej. Men frågan är om hon kanske då är otrogen igen just för att det inte gjorde dig arg? Nä jag ska inte spekulera i det jag har ju ingen aning om vilka ni är alls.
    Jag tänkte faktiskt i lite samma banor.

Sen Ts är du sugen på någon annan än din sambo alls? Du behöver naturligtvis inte vara det men det vore intressant.
  • Thaleya

Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 03:06:03 följande:

Har du varit stygg? Jag är normalt aldrig anonym. Det gäller en typ av frågor, utöver denna.
    Haha Jaa min första dag på forumet, när jag inte kunde reglerna. Jag registrerade mig i April ungefär, så jag har varit borta länge. Kommer inte ihåg vad de tog så hårt på alls :)

jag funderar nästan på att skriva nått elakt igen för det är så störigt att behöva klicka i nicket.
  • Thaleya

Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 03:10:02 följande:

Inte mer än 'vanliga' fantasier när man har ngn trevlig stund för sig själv... Man tittar på andra, men det räcker.. Fast jag skulle kunna tänka mig en trekant eller ngt liknande...
    okej jaa :)

Jag skulle absolut inte vilja ha trekant, shit vad det skulle krångla till det. Då ligger jag heller med någon annan ensam.
  • Thaleya

Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 03:12:09 följande:

Jag skulle just skriva att jag bara sett dig använda ditt riktiga nick, men kom sen på det ologiska med detta påstående...
    HAHAHAHHA

Du har ingen fel på din syn alls du, hur ologisk du än är :D
  • Thaleya

Skrev i din tråd för lite över ett år sedan nu, var första inlägget då.

Vad dramatisk jag var då :S Tycker att det är skönt för dig Ts, hur har det utvecklat sig, har det hänt fler gånger nu?
    jag skulle bli sjukligt svartsjuk om nått hände och jag inte fick vara inkluderad, men jag skulle inte ha något emot att han låg med andra sålänge jag fick vara med.

Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?