• Anonym (Bingoboy)

Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?

Råkade ut för ngt konstigt för ngr dagar sedan som förändrat hur jag ser på mig själv när det gäller sex & relationer..

Min tjej/sambo hade varit konstig ett par dagar, liksom irriterad men ändå inte på mig. Jag förstod att det var något fel, men hade inte en aning om vad som skulle komma. Till slut en kväll när vi lagt oss (vilket hade varit spänt och konstigt senaste dagarna) så började hon berätta att hon på en jobbresa hon gjorde nyligen blivit ordentligt full och tagit med sig en kille på rummet. Där hade de haft sex!

Först vart jag alldeles paff, och kunde inte riktigt förstå vad jag precis hört. Samtidigt vart jag lätt illamående och alldeles varm i hela kroppen. När hon berättade hur det gått till (för att liksom bortförklara) innan själva sexet hände, så fick jag någon slags fix idé att jag började fråga mer intimt hur det gått till, liksom för att plåga henne (inte logiskt, men men) . Samtidigt ville jag veta om det 'bara' var ett 'fummelsex' på fyllan eller 'ett riktigt knull'. Hon beskrev väldigt ytligt vad som hänt och plötsligt märkte jag att jag blivit styv och var hur kåt som helst. Jag frågade om han hade stor, om det var skönt, och andra 'intima' frågor som hon slingrade sig med att svara på. Det slutade med att vi hade helt galet vilt sex...

Jag tänkte inte på det då, men kom sen på att jag aldrig var svartsjuk eller riktigt arg när hon berättade. Den upprörda känslan jag kände tror jag liksom var 'inlärd'. Man förväntas bli arg om ens partner har sex med ngn annan liksom. Ok, jag har aldrig varit speciellt svartsjuk, men inte heller känt så här... Nu hoppas jag nästan att samma sak händer om ett halvår igen när hon åker bort på samma evenemang...

Finns det fler killar som tänder på att tänka (eller veta) att ens tjej är med någon annan olovandes? Eller rättare sagt, är det 'vanligt'? Finns det tjejer här som har sådana killar? Har det 'funkat' eller spårat ur? Man e ju lite orolig att man skall starta nått som leder till tråkigheter..

• Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?
  • Thaleya

Sjukt otippat men ändå sjukt härligt för dig TS. Jag hade dock blivit lite arg över att hon kände att hon inte kunde vara ärlig tidigare. Men skönt att hon berättade ändå.

• Anonym (Sofia)

Hehe hade jag varit din flickvän så hade jag nog tyckte det varit väääldigt märkligt att du inte blivit sur. Men hon känner ju dig, jag kan bara jämföra med hur min egna pojkvän (förmodligen) hade reagerat. Hade jag berättat för honom att jag varit otrogen och han hade velat knulla mig då så hade jag nog undrat:P

Vad sa din flickvän om din reaktion?

• Anonym (Bingoboy)
    Thaleya skrev 2009-10-03 02:38:51 följande:
    Sjukt otippat men ändå sjukt härligt för dig TS. Jag hade dock blivit lite arg över att hon kände att hon inte kunde vara ärlig tidigare. Men skönt att hon berättade ändå.
    Alltså, det är ju LITE blandade känslor som virvlar runt. Men det är inte svartsjuka för sexet iaf. Men det kanske är det som gör det så 'förbjudet' och därmed upphetsande oxå...det är svårt att förklara ens för sig själv..men otippat är rätta ordet...har inte riktigt kommit över 'min nya sida' själv ännu...

Vad gäller vara ärlig tidigare så vet jag själv hur det är att 'hosta ur sig' en sån sak...har varit otrogen själv en gång för länge sen (annan flickvän). Att det gick ett par dagar är inget jag hänger upp mig på..
  • Thaleya

Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:46:47 följande:

Alltså, det är ju LITE blandade känslor som virvlar runt. Men det är inte svartsjuka för sexet iaf. Men det kanske är det som gör det så 'förbjudet' och därmed upphetsande oxå...det är svårt att förklara ens för sig själv..men otippat är rätta ordet...har inte riktigt kommit över 'min nya sida' själv ännu... Vad gäller vara ärlig tidigare så vet jag själv hur det är att 'hosta ur sig' en sån sak...har varit otrogen själv en gång för länge sen (annan flickvän). Att det gick ett par dagar är inget jag hänger upp mig på..
    Jo jag förstår det, okej jaa det är sant, man vet ju aldrig hur partnern reagerar. Berättade min kille att han hade legat med någon annan, skulle jag troligtvis, bli så extremt ledsen, jag skulle prata med honom, kasta ut honom, skrika, gråta, må extremt dåligt, sedan inse att den enda anledningen till att jag lever svek mig så jag skulle nog ta livet av mig.

men skönt att du inte är jag :)
  • Anonym (Bingoboy)

Anonym (Sofia) skrev 2009-10-03 02:44:04 följande:

Hehe hade jag varit din flickvän så hade jag nog tyckte det varit väääldigt märkligt att du inte blivit sur. Men hon känner ju dig, jag kan bara jämföra med hur min egna pojkvän (förmodligen) hade reagerat. Hade jag berättat för honom att jag varit otrogen och han hade velat knulla mig då så hade jag nog undrat:P Vad sa din flickvän om din reaktion?
    Tja, hon har faktiskt inte sagt mycket. Händelsen liksom 'försvann' i vårt vilda sex.. Jag tror vi båda fortfarande bearbetar det lite även om det inte är en konflikt.

Vad hade du undrat?

(Oj, nu höll jag på att klicka på mitt riktiga nick...puh)
  • Anonym
    Thaleya skrev 2009-10-03 02:50:33 följande:
    Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:46:47 följande: Jo jag förstår det, okej jaa det är sant, man vet ju aldrig hur partnern reagerar. Berättade min kille att han hade legat med någon annan, skulle jag troligtvis, bli så extremt ledsen, jag skulle prata med honom, kasta ut honom, skrika, gråta, må extremt dåligt, sedan inse att den enda anledningen till att jag lever svek mig så jag skulle nog ta livet av mig. men skönt att du inte är jag :)
    eller förresten jag är nog för smart och feg för att ta livet av mig, jag hade nog gråtit i ett halvår och sedan varit ute på banan igen.
  • Thaleya
    Anonym skrev 2009-10-03 02:53:25 följande:
    eller förresten jag är nog för smart och feg för att ta livet av mig, jag hade nog gråtit i ett halvår och sedan varit ute på banan igen.
    oj nu blev jag anonym.

Jag tycker du ska prata med henne igen när ni har bearbetat det klart, sen får ni se vart det leder.
  • Anonym (Bingoboy)
    Thaleya skrev 2009-10-03 02:50:33 följande:
    Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:46:47 följande: Jo jag förstår det, okej jaa det är sant, man vet ju aldrig hur partnern reagerar. Berättade min kille att han hade legat med någon annan, skulle jag troligtvis, bli så extremt ledsen, jag skulle prata med honom, kasta ut honom, skrika, gråta, må extremt dåligt, sedan inse att den enda anledningen till att jag lever svek mig så jag skulle nog ta livet av mig. men skönt att du inte är jag :)
    Fast inte ens om jag blivit 'sviken' och svartsjuk hade jag reagerat så...du var mig väldigt 'passionerad'..

(Alltså, jag får sluta göra anonyma trådar, jag är så van att aldrig skriva anonymt att jag hela tiden håller på att klicka på mitt riktiga nick ).
  • Anonym (Sofia)

Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:52:49 följande:

Anonym (Sofia) skrev 2009-10-03 02:44:04 följande: Tja, hon har faktiskt inte sagt mycket. Händelsen liksom 'försvann' i vårt vilda sex.. Jag tror vi båda fortfarande bearbetar det lite även om det inte är en konflikt. Vad hade du undrat? (Oj, nu höll jag på att klicka på mitt riktiga nick...puh)
    Jag hade nog mest funderat över om min sambo verkligen älskade mig Självklart så vet jag ju att man kan älska utan att behöva visa svartsjuka men jag kopplar liksom ihop de två till en viss nivå. Att min kille är min och rör någon honom blir jag arg(eller om han rör någon annan då), och samma i hans fall. Och vi är inga galna svartsjuka människor heller
    Men alla är självklart olika i den frågan och tar din flickvän din reaktion ändå bra senare när ni funderat lite mer så behöver det väl inte bli en stor grej. Men frågan är om hon kanske då är otrogen igen just för att det inte gjorde dig arg? Nä jag ska inte spekulera i det jag har ju ingen aning om vilka ni är alls.
  • Thaleya

Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:58:07 följande:

Fast inte ens om jag blivit 'sviken' och svartsjuk hade jag reagerat så...du var mig väldigt 'passionerad'.. (Alltså, jag får sluta göra anonyma trådar, jag är så van att aldrig skriva anonymt att jag hela tiden håller på att klicka på mitt riktiga nick ).
    haha jaa jag är nog galen, jag behöver nog en hobby utanför min sambo.
    Det är kanske därför jag är så emot otrohet, för jag tror att de flesta skulle reagera som mig.

jaa jag har nyss fått tillbaka så att jag kan välja om jag vill vara anonym eller inte och det krånglar till det en del :)
Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?