Ryggmärgsbråck/ MMC del 7
trollet - fira helg ordentligt nu *kramar*
Håller tummarna att ögat ska bli bra igen!
trollet - fira helg ordentligt nu *kramar*
Håller tummarna att ögat ska bli bra igen!
Åh nej Christina, vad jobbigt för henne Vet du vad som hände?
christina - oavsett hur bra sjukhuset är längtar man alltid hem! Men det känns tryggt o höra att ni får bra vård! Krama tjejen från oss!
catmat - om bara virtuella kramar vore lika varma och mysiga som irl-kramar. Då skulle jag hålla om dig länge länge. Det är ok att vara rädd. Det ÄR stort med operation i hjärna och ryggmärg. Men förhoppningsvis kommer allt att gå bra för dig!!
härligt o höra att A. är "normalbra" i matte!
E. har fått vaccinationstid på tisdag. Vet inte om jag ska avboka den ioma han fortfarande inte är helt bra från sin magsjuka!
Kanske är fånigt, men jag upptäcker att jag blir lite ledsen när andra pratar om pott-träning, att barn håller sig torra osv. Undrar hur det kommer bli för E?
cherrybabe - cool kille
Har haft en katastrofförmiddag och känner mig mer eller mindre helt slut. Utan att gå in på detaljer så kom inte bajset ut med klyxet i normal tid utan dröjde kvar. Med klyx kvar i tarmarna kan man få ont i magen och må illa. Så ungen kräktes igen och var jätteledsen och gnällig. Sen släppte det i magen med besked och därefter har jag bytt blöjor. Igen och igen och igen. Men han blev iaf pigg och glad igen och kan förhoppningsvis gå på dagis i morgon. Men då kör vi ingen klyx på morgonen. Vet inte om vi ska vaccinera E. idag, risken finns ju att han reagerar på vaccinet och då får vi ju vara hemma igen. Vore så skönt om vi kunde komma igång med någon sorts vardag igen! E. är hemma från dagis för nionde dagen irad. Undrar om han minns dagis?
Rafiik i - tack för tanken! Vi har haft en toppendag alla tre på varsitt håll. E. har haft en jättebra dag på fsk, skrattat och lekt och INTE KRÄKTS *Hurrar* Han var såklart ledsen då jag lämnade, han har varit hemma länge nu, men det gick snabbt över.
HK-mamma - JAG/VI vill gärna träffas i sthlm. Jag hade gärna åkt till Linköping också, men det är lite mycket nu i höst för oss, med dagis och vårdkarusellen!
bajsfrustrationen är ett elände! Klyxet brukar gå mycket bättre än så här, resulaxen fungerade ju inte så bra för oss som jag sagt innan. Nu ska jag klyxa på kvällen den här veckan och se om det blir bättre!
trollet o rafiiki - ska fundera över datum och återkommer!
trollet - vad tyckte E. om maten?
trollet - vi har köpt badbyxor via imsevimse.se De är tillräckligt täta för våra behov. E. läcker inte så mycket längre sen vi började klyxa.