Ryggmärgsbråck/ MMC del 7
Karin - skönt att det gått bra! E: var så liten sist vi sövde honom så jag tror inte han förstod. Men han börjar förstå mer och mer nu, ser INTE fram emot nästa sövning!
E. satt vid ca 6 månaders ålder. Sen har han varit jätteduktig på att sitta. Såpass att han inte vill stå! Han ställer sig upp och står ibland korta stunder, men det är inte så kul tycker han. Han har en gåstol på dagis som han står i korta stunder, men han verkar ha glömt hur man gör för o gå i den. Det kommer nog tillbaka snart, vi hade en hemma förut.
Fortsatt bra inskolning, men trött Elias och trött mamma! Men jag känner mig jättenöjd med personalen, inskolningsfröken verkligen ÄR med oss nästan hela tiden fast de har kort om folk pga sjukdom. Hon ser hur jag och E. är och gör och så smått får hon börja hålla honom o leka med honom när han vill! Hon satt bredvid honom när han sov och han somnade faktiskt ganska fort. Men vi tog dit resesängen iaf, det kändes bäst!
Kort om bilen: Skrotas, men vi får bra med pengar för den, "bara" 13000 mindre än vi köpte den för för ca 1,5 år sen. Bilstolen räknas inte som att den har varit krockad då den satt i den sida av bilen som ej var inblandad i krocken så den kan vi använda igen. Så nu kollar vi bilar. Inte så kul för vi hade inte tänkt lägga pengar på ny bil nu. Men å andra sidan kanske vi får en bil som drar mindre och är billigare att försäkra än vår volvo v40? Vi får se!