Inlägg från: myrstacken |Visa alla inlägg
  • myrstacken

Vilken tid på morgonen är ni som är mammalediga ute och promenerar med era små?

Vilken tid på morgonen är ni som är mammalediga ute och promenerar med era små?

Jag känenr en mamma som är ute redan vid 8.00 vilket är tiden då jag och min unge vaknar...

Promenerar ni flera gånger om dagen?

• Svar på tråden Vilken tid på morgonen är ni som är mammalediga ute och promenerar med era små?
  • myrstacken

Ok, börjar känna mig lite udda som är hemma hela förmiddagarna med min unge. Mycket att göra hemma också. Kan liksom inte ränna ute jämt eller är är det jag som är lat...

himmelsflickan skrev 2009-09-28 18:20:17 följande:
    mån, ons + fre går jag ut o går halv 9 på morron, för då ska storasyster till dagis I vanliga fall brukar jag bara gå ut o gå (om vi inte ska nånstans) när det är sova middagsdags och det är mitt på dan nån gång
  • myrstacken

Ok för somliga har sådana rutiner varje dag medan min unge är med mig när jag gör allt hemma och det tar sin tid. Inbland står hon och drar i dörrhandtaget och vill ut eller hänger på balkongdörren och tittar ut men jag hinner inte vara ute hela dagarna så hon får stå ut med att vara hemma med mig ett tag på mornarna..

Svar på tråden Vilken tid på morgonen är ni som är mammalediga ute och promenerar med era små?