• Tinkerbellen

plussat idag efter X - Orolig

Linis8 skrev 2009-09-26 11:25:55 följande:
    Plussat idag (!!!!) efter utomkvedshavandeskap i somras.Ska man då våga lita på detta?! Risken är ju stor att man kan få det igen. Så även om jag är jätteglad över plusset... så är jag så suupernervös. Vill ju inte genomgå ännu ett utomkveds. Försöker känna hela tiden om det känns något annorlunda sedan förra gånen. Är det några andra som har blivit gravida igen efter utomkveds? Hur har det gått? Hur stora är egentligen chanserana att det går bra den här gången? När ska man gå å göra ett VUL för att säkerställa att det sitter rätt?? Måtte det sitta rätt.. snälla... Det är jobbigt att inte kunna berätta för någon eller prata med någon, tusen tankar som snurrar i huvudet.
    Gumman! Jag har också haft ett X. I maj fick jag reda på att det var ett X.
    Tyvärr kan jag inte lugna dig på något vis eftersom jag visst inte lyckas bli gravid igen.
    Men jag anar att när det upptäcktes att det var ett X så fick du hjälp med det..
    Hör av dig till kvinnokliniken eller gyn, barnmorska så får dom göra ett VUL på dig! Det gör dom säkert eftersom det är allvarligt ifall det skulle vara fel igen.
    Jag blev lovad att få komma tillbaka när jag var gravid igen så nu väntar jag bara på det där himla plusset...
    Lycka till!! Berätta gärna hur allt gick!
Svar på tråden plussat idag efter X - Orolig