plussat idag efter X - Orolig
Plussat idag (!!!!) efter utomkvedshavandeskap i somras.
Ska man då våga lita på detta?! Risken är ju stor att man kan få det igen. Så även om jag är jätteglad över plusset... så är jag så suupernervös. Vill ju inte genomgå ännu ett utomkveds. Försöker känna hela tiden om det känns något annorlunda sedan förra gånen. Är det några andra som har blivit gravida igen efter utomkveds? Hur har det gått? Hur stora är egentligen chanserana att det går bra den här gången? När ska man gå å göra ett VUL för att säkerställa att det sitter rätt?? Måtte det sitta rätt.. snälla...
Det är jobbigt att inte kunna berätta för någon eller prata med någon, tusen tankar som snurrar i huvudet.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-03 15:56
Har äntligen fått tid till att göra VUL, men inte förrän om lite drygt en vecka. Börjar dock känna mej mer och mer gravid nu, hoppas så innerligt att allt ska stå rätt till. Mycket som skiljer nu från i somras. mår mer illa, känns mer i mitten av magen och är tröttare. Så jag hoppas och tror att detta ska vara på riktigt. Har fått remiss till att ta bloprover två gånger nästa vecka och sedan dax för VUL på måndag om en vecka. Tänk att man kan vara så nerövs. Hur har det gått för er andra har ni känt skillnad mellan att ha X och en riktig graviditet?