• Lenagbg

pengar!!

om din bonusdotter frågar din vän om pengar vd gör du då?? berättar du för hennes pappa då???

hon får ingen veckopeng eftersom vi inte har råd att ge henne det då jag inte har nåt jobb men hon får av sin mamma!

• Svar på tråden pengar!!
  • Licens To Kiss

Jag skulle skämmas.

Vecka 22, med sonen. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Lenagbg

du?? e väl barnet som borde skämmas!

e så jäkla besviken på henne att hon kan med att va så fräck att fråga min vän om pengar!

• Licens To Kiss

Barns beteende dyker inte upp från ingenstans. Hur gammal är hon (styvdottern)?

• Licens To Kiss

Hon får veckopeng under veckan hon är hos mamma men inte hos er? Kan mamman dra till med veckopeng under veckorna hon är hos er?

• Lenagbg

hon får massor av pengar av sin mamma som inte kan säga nej till henne. hon köper bara en massa skit för dem.

hon bor hos oss permanent. mamma sätter in pengar på hennes konto.

• Lenagbg

men det handlade inte om vem som ger henne pengar utan man ber inte om pengar på det sättet.

• Anna Sui

Klart att du kan berätta för din man. MEN, gör det utan att lägga in dina egna värderingar. Låt honom få ta ställning själv.

• Lenagbg

Anna Sui skrev 2009-09-25 09:38:54 följande:

Klart att du kan berätta för din man. MEN, gör det utan att lägga in dina egna värderingar. Låt honom få ta ställning själv.
    ja bara att hon frågat min vän om pengar. men tror nog att han blir besviken han med.
Svar på tråden pengar!!