Nervööösssss!!!!
Jag tror att det är svårt att avgöra hur utgången kommer att bli innan man verkligen gör äggplockningen och att det är därför ni får fortsätta som om de räknar med att även ni kommer att få ägg.
När dem plockade ägg från mig så hade jag massor med äggblåsor men 95% var för små för att kunna använda. Dem försökte stimulera mig mer för att få dem att växa men inget fungerade. Gjorde UL varje dag sista veckan men inget hände. Tillslut bestämde man sig för att göra en äggplockning och ta de som gick att använda då det inte gick att vänta längre. Koordinatorn sa till mig att dem hade förberett båda paren men att det troligen bara skulle bli ett mottagarpar baserat på det dem visste och hur det såg ut. När jag vaknade upp efter äggplcokningen var koordinatorn lyrisk över resultatet. Helt plötsligt fanns det 24 ägg som var perfekta att befrukta och dem hade aldrig kunnat tro det.
Baserat på det så är det nog så att det är svårt att kunna förutse hur det ska gå och därför förbereder dem troligen allt så att man inte ska gå miste om dyrbar tid.
Lycka till och jag håller tummarna för er!