• black sun

Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?

Jag har testat Escadas nya. jag brukar gilla Escadas parfymer men den nya gillar jag inte.

jag har också testat en som hette pink sugar som luktade gott men jag skulle vilja hitta nån ny.

Det finns ju en del andra parfymer som heter nåt med cotton candy. Nån som testat nån sån?

Ge mig alla era tips på söta parfymer! Såna som får folk att fråga vad man har på sig.

Jag har en hårspray som heter Mania och den tycker alla luktar jättegott när jag har på mig den. nåt sånt fast i parfumväg skulle jag vilja ha.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?
  • black sun

Quiet thoughts skrev 2009-09-23 14:11:20 följande:

vilken har du?
    Oj, glömde skriva vilken. Lolita Lempicka har jag
  • Tutilure

Jag provade en ny igår som jag fastnade för, Mexx Fly high. Den ska jag köpa.
    Kanske som belöning till mig själv när jag har tentapluggat färdigt?

♥ Minou, vår älskade ängel ♥
  • Nektarin

Escadas rockin rio, dock är den svår att få tag på, 2003 års modell tror jag eller 2004, men söt och somrig, riktig favorit!

• black sun

Har nån fler testat Library of fragrances ? det verkar ju finnas en massa goda dofter om man kollar, men svårt att veta när man beställer på nätet. Vilka butiker (helst i Umeå) har dem?

• mrs Elliott
    black sun skrev 2009-09-25 09:30:53 följande:
    Har nån fler testat Library of fragrances ? det verkar ju finnas en massa goda dofter om man kollar, men svårt att veta när man beställer på nätet. Vilka butiker (helst i Umeå) har dem?
    Parfymbutiken i Umeå har dem! Iallafall några , Jag har testat Mojito -luktar sött och lite mynta .
    Blueberry muffin -luktar exakt som blåbärsmuffins.
    Laundomat -som skäljmedel.
    Cucumber-exakt som gurka
    cosmopolitan-som hallondricka
    cottoncandy-som pink sugar fast mycket billigare .
  • black sun

mrs Elliott skrev 2009-09-25 09:46:58 följande:

Parfymbutiken i Umeå har dem! Iallafall några , Jag har testat Mojito -luktar sött och lite mynta .Blueberry muffin -luktar exakt som blåbärsmuffins. Laundomat -som skäljmedel.Cucumber-exakt som gurkacosmopolitan-som hallondrickacottoncandy-som pink sugar fast mycket billigare .
    Aha.. Ska ner på stan idag. Måste gå in och lukta!
  • black sun
    Nektarin skrev 2009-09-25 08:35:14 följande:
    Escadas rockin rio, dock är den svår att få tag på, 2003 års modell tror jag eller 2004, men söt och somrig, riktig favorit!
    Ja den luktar gott. den hade jag
  • Shaun the sheep

Om du gillar parfymer som luktar vanilj så finns det ju en parfym på Body Shop som heter just Vanilla. Den är HELT underbar, enligt mig. Man behöver dessutom bara spraya en gång, den håller hela dagen (eller natten, om man hellre vill ha den då ). Tur att jag hittade den här tråden, har faktiskt glömt köpa den på ett tag, men nu får jag ge mig iväg till body shop igen :)

Svar på tråden Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?