• black sun

Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?

Jag har testat Escadas nya. jag brukar gilla Escadas parfymer men den nya gillar jag inte.

jag har också testat en som hette pink sugar som luktade gott men jag skulle vilja hitta nån ny.

Det finns ju en del andra parfymer som heter nåt med cotton candy. Nån som testat nån sån?

Ge mig alla era tips på söta parfymer! Såna som får folk att fråga vad man har på sig.

Jag har en hårspray som heter Mania och den tycker alla luktar jättegott när jag har på mig den. nåt sånt fast i parfumväg skulle jag vilja ha.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?
  • Virrpirr

Du har ju Jennifer lopez parfym serie. De är ju lite fruktiga och söta så där. Köpte en igår och den är så himla go!

DKNY (det gröna äpplet) är ju också lite sött fast inte sliskigt.

• Bebbe2006

Tänkte gå in och skriva Escada, så såg jag att det var det första som stod i TS.

• black sun

Quiet thoughts skrev 2009-09-22 17:12:15 följande:

Britneys o paris parfymerna. Huga Paris can can påminner om vanilj.Själv har jag fått fobi mot för mycket sött men har en småsöt, L de lolita lempicka.
    Mm den har jag nu. Den luktar gott men inte så gott att jag dör
  • black sun
    Bebbe2006 skrev 2009-09-22 18:16:20 följande:
    Tänkte gå in och skriva Escada, så såg jag att det var det första som stod i TS.
    Ja de brukar lukta gott men jag gillar inte ocean lounge. Hoppas på deras nya när den kommer.
  • Hallonmopeden

Simpson som jag tänkte på heter Fancy... har också funderat på Hula Girl!!

• mrs Elliott

Det finn ju alltid Library of fragrances dofter.  eleven.se .
    Cotton Candy
    Blueberry Muffin
    och många fler jättesöta dofter . Jag har blueberry muffin och den doftar precis som den heter :)

• kissenkalas

Jessica Simpson Fancy luktar som en god kaka
    Kenzo Amour har massor av god vanilj

Alla Britney Spears Fantasydofter är goda, med vanilj som bas och inslag av kakor och frukt

Svar på tråden Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?